Rybiarz_starterpack3369 Posted August 9, 2022 Report Share Posted August 9, 2022 Cześć pasjonaci Ostatnio kupiłem robaczki w autoamcie za 2,50 i chciałbym się spytać czy dam radę coś na to złowić? Proszę o odpowiedź pozdrawiam Jestem początkujący Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikolaj łódzki Posted August 9, 2022 Report Share Posted August 9, 2022 (edited) Jak zadbasz to złowisz. W ramach tego, że nie mam weny pisać wymyślenego tekstu to dam punkty. 1 Wkładasz sito ( o odpowiednim oczku dla pinki 1 mm do 2mm dla białych odpowiednio większe w )miskę. 2 Wrzucasz robaki do sita (tylko ciepłe) 3 Czekasz i pożytkujesz czas kreatywnie. 4 Kiedy robaki przejdą przez sito martwe wyrzucasz bądź robisz obrzydliwe eksperymenty kulinarno-smakowe. Żywe robaki spowrotem wrzucasz na sito o jak najdrobniejszym oczku i lekko przepłukujesz pod bieżącą wodą. 5 Żywe robaki przesypujesz do wyczyszczonego pojemnika posypujesz je czymś co wchłonie wilgoć i nie zabije robaków np . Mąką, wióry drewniane (ważne żeby były miękkie i bez ostrych krawędzi) ,ryż w ostateczności. Ważne żeby to nie była sól. 6 Zamyszkasz pojemnik i wkładasz do lodówki. Punkty dodatkowe 1 Jeżeli używasz sita kuchennego to pod żadnym pozorem nie informuj o tym :żony ,matki,kochanki,dziewczyny, nażyczonej,siostry,babki ,ciotki. 2 Podane czynności wykonuj tylko pod nie obecnosc wyżej wymienionych pań /panien. 3 robaki można posypać suchym atraktorem a nie substancjami podanymi w punkcie 5 głównym. 4 Autor nie odpowiada za szkody fizyczne bądź psychicznej w razie nie zastosowania się do punktu 1 i 2. 5 Oczywcie ten tekst przepełniony jest humorem lepszym lub gorszym. Edited August 9, 2022 by mikolaj łódzki 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...