kaczkaPL72 Posted October 5, 2022 Report Share Posted October 5, 2022 (edited) Witam, planuje kupić sygnalizatory bran, jednak nie znam się za bardzo wiec chciałbym prosić o radę który wybrać. Upatrzyłem już dwa, jednak nie wiem o nich zbyt wiele i jeśli ktoś je może miał to proszę o opinie. Jednak jeśli polecacie jakieś inne to również chętnie poczytam. Może to głupie, ale dodam ze dobrze by było gdyby były to sygnalizatory z tego samego sklepu co te z linków, bo będę tam również kupował wędkę i kołowrotek. Eco Carp Mikado Sound Liner HR Edited October 5, 2022 by wind edycja linków Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikolaj łódzki Posted October 5, 2022 Report Share Posted October 5, 2022 Na początek bubczek nie jest Ci w ogóle potrzebny karpiowo łowię 2 lat a buczków nie kupiłem. Mam wyniki Buczek na nie nie wpływa. Lepiej zainwestój to w wędkę/ kołowrotek albo dobrą żyłkę osobiście polecam prologica density, sufix tritanium, a od znajomych wiem też że trebucoo ta karpiowa się spisuję. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaczkaPL72 Posted October 5, 2022 Author Report Share Posted October 5, 2022 Dzięki za odpowiedz, ale wiem ze sygnalizatory chce kupić na pewno. Link to comment Share on other sites More sharing options...