TomKal Napisano 23 Czerwca 2023 Zgłoszenie Napisano 23 Czerwca 2023 Dzień dobry. Jako, że to pierwszy post, to chcę przywitać wszystkich Szanownych Forumowiczów. Jestem początkującym wędkarzem, dotychczas raczej preferowałem wędkowanie w formie obserwacji lub tzw. "przyczepkę" do bardziej doświadczonych kolegów. Chciałbym się usamodzielnić i w końcu kupić coś własnego. Budżet, to plus minus 300zł. Gdzie będę wędkował: z brzegu, raczej wody stojące - jeziora i stawy, ryby 1-3 kg, choć fajnie byłoby spróbować w przyszłości jakiegoś karpia (tak, tak - zdaję sobie sprawę, że wymaga to już raczej kolejnej wędki i przede wszystkim - doświadczenia). Proszę, o pomoc przy zakupie wędziska, kołowrotka,żyłki, spławika, haczyka i może nawet jakiegoś podbieraka. Budżet można delikatnie rozciągnąć. Z góry dziękuję za pomoc.
zwykły michał Napisano 23 Czerwca 2023 Zgłoszenie Napisano 23 Czerwca 2023 Na początek sprawy organizacyjne. Chłopaki zapytają czy masz kartę wędkarską? Druga sprawa to budżet na skompletowanie wszystkiego czego szukasz jest za mały. Sam kołowrotek około 200 zł, wędzisko podobnie a reszta pewnie z 50 zł jak nie więcej. Liczę bez podbieraka.
TomKal Napisano 23 Czerwca 2023 Autor Zgłoszenie Napisano 23 Czerwca 2023 13 minut temu, zwykły michał napisał: Na początek sprawy organizacyjne. Chłopaki zapytają czy masz kartę wędkarską? Druga sprawa to budżet na skompletowanie wszystkiego czego szukasz jest za mały. Sam kołowrotek około 200 zł, wędzisko podobnie a reszta pewnie z 50 zł jak nie więcej. Liczę bez podbieraka. Karta jest. Zezwolenie na połów również będzie wykupione. Członkiem PZW nie jestem Budżet...myślę, że mogę go zwiększyć do 500 zł.