powin Napisano 28 Czerwca 2023 Zgłoszenie Napisano 28 Czerwca 2023 Witam, chciałbym zacząć przygodę z gruntówką. Nie znam się za bardzo na tej metodzie. Wybrałem sobie trochę sprzętu Kołowrotek: Prologic commander BF 6000 Wędka: Mikado golden lion ultrafeeder 360cm młynek będzie pasował do kija? A po za tym czy jest sens kupowania kołowrotka z wolnym biegiem do metody?
mikolaj łódzki Napisano 28 Czerwca 2023 Zgłoszenie Napisano 28 Czerwca 2023 Jakie ryby chcesz łowić i gdzie ? Jeżeli dobrze liczę budżet wynosi 250 zł ? Ile możesz wydać na akcesoryja (haki,zanętniki,linki)? 1
Docio Napisano 28 Czerwca 2023 Zgłoszenie Napisano 28 Czerwca 2023 Powin, mnie w pierwszej kolejności interesuje co Tobą kierowało przy tak fatalnym doborze sprzętu? Wędzisko spoko i ma naprawdę dobre opinie ale kołowrotek do niego jest do dupy. Napisz to i ja coś więcej napiszę i nie zapomnij odpowiedzieć Mikołajowi bo to ma znaczenie, gdyż Twój wybór będzie trzeba zmienić całkowicie. Określ budżet, konkretnie ile chcesz wydać. 2
powin Napisano 28 Czerwca 2023 Autor Zgłoszenie Napisano 28 Czerwca 2023 Też mi ten kołowrotek średnio pasował ale po prostu ta firma jakoś dobrze mi się kojarzyła więc go wybrałem. Patrzyłem też na Robinson method runner co o nim sądzisz? Nie wiem czy lepiej brać z wolnym biegiem czy bez?
Docio Napisano 28 Czerwca 2023 Zgłoszenie Napisano 28 Czerwca 2023 Na razie nic nie sądzę, gdyż nie wiem który model wpadł Ci w oko oraz nadal nie odpowiedziałeś Mikołajowi. 1
powin Napisano 29 Czerwca 2023 Autor Zgłoszenie Napisano 29 Czerwca 2023 Zamierzam łowić karpie (prawdopodobnie w przedziale 1-5kg) na moim stawie no i czasem na jakiejś komercji. Mój budżet wynosi 300zł a na resztę mam 100zł (jeżeli tyle starczy).