xshizu__ Napisano 30 Czerwca 2023 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2023 dzień dobry pytanko poszukuję wędki spiningowej do wszystkiego czyli różne ryby różne łowiska włączam do tego pytania też kołowrotek jak i sztuczne przynęty wędke tak do 100 zł nie jestem wybitnym wędkarzem wiec nie najgorszy ale i nie najlepszy sprzęt taki na różne wypady jestem dość nowy w wędkowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ubertroll Napisano 30 Czerwca 2023 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2023 Nie obraź się tylko. Gdybyś szukał auta, to zaproponowałbym Ci autobus, bo można jeździć w pojedynkę i 50 osób, a i z 5 t towaru dałoby się przewieźć. Dałoby się też w miarę komfortowo przespać. Zostaje jeszcze opcja, że wkręcasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwykły michał Napisano 30 Czerwca 2023 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2023 (edytowane) 1 minute ago, Ubertroll said: Zostaje jeszcze opcja, że wkręcasz I to jest ta właściwa opcja. Edytowane 30 Czerwca 2023 przez zwykły michał Literowka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xshizu__ Napisano 30 Czerwca 2023 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2023 nie nic nie wkręcam pisze pierwszy raz na forum jakim koliwke ale nic wedke juz mam zamówilem jaxon gray stream mam nadzieje ze podoła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwykły michał Napisano 1 Lipca 2023 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 1 Lipca 2023 Jest tylko jeden sposób żeby się przekonać. Połamania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...