Agatka Agatka Posted December 6, 2023 Report Share Posted December 6, 2023 Hej szukam prezentu dla chłopaka wędkarza, ale totalnie nie znam się na wędkowaniu, macie jakieś propozycje, jakieś podpowiedzi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Kusy Posted December 6, 2023 Popular Post Report Share Posted December 6, 2023 Hej. Jak nie znasz techniki która chłopak wędkuje (grunt, spinning itd) to polecam jakaś Karte Podarunkowa do sklepu wędkarskiego Na internecie znajdziesz na pewno jakieś sklepy z oferta bonu/karty podarunkowej. Będzie na pewno trafiony prezent 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
filipek66 Posted December 6, 2023 Report Share Posted December 6, 2023 na YouTube jest pełno filmów na temat prezentów dla wędkarza ale karta podarunkowa do sklepu wędkarskiego to też suoer opcja 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
zwykły michał Posted December 6, 2023 Report Share Posted December 6, 2023 Karta podarunkowa to najlepszy wybór. Pomyśl sobie, że bez pytania o zdanie wybierze dla Ciebie sukienkę i dodatki na wesele. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haczykowaty Posted December 6, 2023 Report Share Posted December 6, 2023 Karta podarunkowa albo nowa wędka 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agatka Agatka Posted December 6, 2023 Author Report Share Posted December 6, 2023 Łowi często na spinning i na grunt, na feeder, wiem że szukał jakiegoś kołowrotków i gum, ale chciałabym kupić coś innego niż karta podarunkowa, bo chciałabym żeby pomyślał że chociaż troche wiem :))- Link to comment Share on other sites More sharing options...