Jump to content

Prezent

Agatka Agatka
 Share

Recommended Posts

3 godziny temu, Agatka Agatka napisał:

chciałabym kupić coś innego niż karta podarunkowa, bo chciałabym żeby pomyślał że chociaż troche wiem

Znaczy, cały czas go oszukujesz? Uważasz, że nie jest w stanie zaakceptować Twojego braku zainteresowania wędkarstwem?

Bez sensu powtarzać n-ty raz, ale - karta podarunkowa.

9 godzin temu, Agatka Agatka napisał:

bo chciałabym żeby pomyślał że chociaż troche wiem :)

Hehe to chłop ma przerąbane jak wchodzicie do rossmanna i nie wie jakich kosmetyków używasz :D

Uwierz mi, że jak dostanie kartę podarunkową to doceni to o wiele bardziej niż przynęty których nigdy nie użyje.

6 godzin temu, Docio napisał:

Znaczy, cały czas go oszukujesz? Uważasz, że nie jest w stanie zaakceptować Twojego braku zainteresowania wędkarstwem?

:brawa::brawa::brawa:

Guest Ubertroll
16 godzin temu, Agatka Agatka napisał:

Hej szukam prezentu dla chłopaka wędkarza, ale totalnie nie znam się na wędkowaniu, macie jakieś propozycje, jakieś podpowiedzi?

Hej, proponuję:

https://pleciona.pl/pl/p/Kolowrotek-Shimano-Stella-FK-3000/54559

ewentualnie:

https://przewodnicywedkarscy.pl/wyprawy-wedkarskie-na-ryby-do-szwecji-laponia-rejon-overkalix/

W dniu 6.12.2023 o 23:52, Docio napisał:

Bez sensu powtarzać n-ty raz, ale - karta podarunkowa.

Chyba pan nie zrozumiał napisałam ten post, ponieważ chciałam dowiedzieć się od kogoś kto wie więcej niż ja i mógłby mi doradzić w sprawie prezentu (a chłopak dobrze wie że nie lubię łowić i to akceptuje w pełni ;)).

Guest Ubertroll

Droga Agato, wiemy już, że chcesz obdarować Chłopaka konkretnym prezentem. Podaj chociaż proszę kwotę jaką jesteś w stanie wyłożyć :)

13 godzin temu, Agatka Agatka napisał:

Chyba pan nie zrozumiał napisałam ten post, ponieważ chciałam dowiedzieć się od kogoś kto wie więcej niż ja i mógłby mi doradzić w sprawie prezentu (a chłopak dobrze wie że nie lubię łowić i to akceptuje w pełni ;)).