Jump to content

Liny i karasie na pellet lub kulki proteinowe

szymonxx
 Share

Recommended Posts

Celowo na kulki nie, ale przyłowy trafiają się (nawet krąpie), a szczególnie często gdy łowisz w polu nęcenia. Za to jak zanęcisz ziarnem i na włos też go założysz to będziesz mega zadowolony :) łowiłem tak parę ładnych lat i uważam, że to najlepszy sposób na wielkie leszcze

Celowo na kulki nie, ale przyłowy trafiają się (nawet krąpie), a szczególnie często gdy łowisz w polu nęcenia. Za to jak zanęcisz ziarnem i na włos też go założysz to będziesz mega zadowolony :) łowiłem tak parę ładnych lat i uważam, że to najlepszy sposób na wielkie leszcze

Masz racje tez mozna kuku na włos.  :)

A ja chciałbym się celowo nastawić na te ryby. Jestem zielony w kulkach i pellecie, nie wiem jaki rozmiar byłby najlepszy. Sądzę, że pewnie te najmniejsze. Przeglądałem ofertę różnych firm i najmniejsze jakie udało mi się znaleźć to 10 mm. Jak sądzicie, czy ten rozmiar byłby dobry? Znalazłem również pellet w różnych rozmiarach i najmniejszy miał tylko 2 mm. Co sądzicie o rozmiarze tej przynęty? Na włos się pewnie nie nada, ale jako 'zapychacz' do koszyczka?

Ale ja właśnie pisałem o celowym łowieniu leszczy metodą włosową. Zanęta z ziaren położona dywanowo na sporym obszarze plus to samo ziarno na włosie i jazda :) Ziarno na włos lekko podgotowane by nie było zbyt miękkie i by nie kusiło płotek, a na zanętę mieszanina twardych i konserwowych

Szymonxx osobiście nigdy nie łowiłem na pellet ale... No właśnie. Kumpel łowił na pellet firmowy karasie, leszczyki i płotki. Niestety nie jestem obecnie w stanie podać Ci dokładniejszych szczegółów o rozmiarze i zapachu ale na pewno pellet nie był najdrobniejszy.

Aha, łowił oznacza, że nie tylko próbował lecz realnie łowił i nie odczuł ani mniejszej, ani większej ilości brań. Za to, z tego co pomiętam, miał o wiele mniejszą ilość pustych zacięć.