Skocz do zawartości

Brak brań chociaż 100 sposobów


michal880612
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich

 
Pewnie temat był już omawiany ale każdy przypadek jest inny.Tyle odpowiedzi ile łowisk. Ale zacznę od początku. łowię na łowisku prywatnym w Zabierzowie Bocheńskim. Jestem początkującym spinningistą (wcześniej grunt, spławik i feeder). Mój sprzęt to spinningówka Konger 5-25g 270cm. Używam plecionki 0,16 z przyponem wolframowym. Kołowrotek Okuma FD43. Problem polega na tym, że od 3 wypraw ze spinningiem nie miałem ani jednego brania za każdym razem spędzone 6 godzin na łowisku od 5 rano (bo tak jest czynne) próbowałem na różne blachy, obrotówki, woblery, gumy. Nawet 10cm perła która według wielu źródeł jest niezastąpiona. Różne kolory, ciężary przynęt i główek. Po pewnym czasie zacząłem zacinać wszystko co było podejrzeniem brania.  Po przeczytaniu paru książek i oglądnięciu chyba wszystkich filmów na you tube o prowadzeniu przynęt również to zmieniałem. od spokojnych do agresywnych prowadzeń. Nawet w pewnym momencie zmieniłem szpule na żyłkę i boczny trok z nadzieją chociaż na okonie bądź małe sztuki.  I nadal nic. A moje pytanie główne: co mogę robić źle? może któryś z kolegów miał już do czynienia z tym łowiskiem i może mi doradzić jakich przynęt używać i jakie prowadzenie. Powiem jeszcze że obławiałem każde wolne stanowisko i na każdym co najmniej 8-10 różnych przynęt.
 
P.s. jeżeli ktoś jeździ na to łowisko regularnie i wyraziłby chęć pomocy to chętnie spotkałbym się z bardziej doświadczonym wędkarzem na tą metodę.
 
Proszę o pomoc
 
Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich[/

P.s. jeżeli ktoś jeździ na to łowisko regularnie i wyraziłby chęć pomocy to chętnie spotkałbym się z bardziej doświadczonym wędkarzem na tą metodę.

Pozdrawiam