Skocz do zawartości

Zestaw spławikowy


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Na wstępnie chciałbym zaznaczyć iż jestem amatorem w łowieniu rybek do tej pory łowiłem na wędzisku Jaxon XT-Pro Spinning do tego Shimano Catana 2500FA, lecz chciałbym się zaopatrzyć w więdzisko i kołowrotek ( czy ta Catana da rade do wędziska typowo spławikowego ? )  typowo na spławiczek, będę łowił na żwirowni gdzie głębokość sięga ponoć 25 m na środku, głównie z brzegu rybki takie jak płotki, karaś, wzdręgi, leszczyki, lin ogólnie obiekt zaopatrzony w wszelakie rodzaje rybek:) Cenę jaką chcę przeznaczyć to coś koło 300 zł +/- jeśli kołowrotek ze spinningu będzie ok to potrzebuję tylko wędziska:)

 

Myślę nad jakimś feeder, myślę że na spławik będzie to najlepsze tylko teraz problem jest jaka firma i reszta specyfikacji bo ja się nie znam na tym.

 

Z góry dziękuję za propozycję i trafne uwagi.

 

Pozdrawiam Paweł.

Edytowane przez Paweł Rzeszotarski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a takie wędzisko ta Catana uciągnie

 

Wykluczone! Ale zestaw spławikowy na tym kiju uciągnie. :) Jednak jeśli myślisz o metodzie odległościowej i wagglerach, to kołowrotek powinien mieć większe przełożenie min 6:1 i specjalną płytką szpulę większej średnicy. Kijka też wybrałbym 4,20 m - to uniwersalna długość i pozwala łowić stacjonarnie zamontowanym wagglerem na wodzie o głębokości 3,5 m (a nawet ciut więcej).

Edytowane przez Jotes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mogłbyś zaproponować jakieś wędzisko skłądane pod tą Catane tylko i wyłącznie pod spławik ? ? ?

 

Dałoby radę zmieścić się w 300 PLN z kijem i tą Cataną 4000 ? Catanę znalazłem za 138 zł, tylko że ona ma przełożenie 5.2. I nie wiem czym się rożni wersja FC od RB

Edytowane przez wind
edycja linku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość woldi