mantga4 Posted December 28, 2014 Report Share Posted December 28, 2014 (edited) Witam, pomógł by mi ktoś wycenić tą wędkę, parę informacji na temat tej wędki, ponieważ jestem zielony na temat sprzętu wędkarsiego. Pozdrawiam.P.S. Nie wiem czy to dobry dział. Edited December 28, 2014 by mantga4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wind Posted December 28, 2014 Report Share Posted December 28, 2014 Automatyczna wiadomość Temat przeniesiony z forum "Testy sprzętu wędkarskiego " do "Sprzęt wędkarski dla początkujących Wędkarzy.". Link to comment Share on other sites More sharing options...
wind Posted December 28, 2014 Report Share Posted December 28, 2014 Wędzisko Byron Vision,niestety niedostępny w sprzedaży jako nowe, na Allegro też nie widać. Ostatnio widziane na portalach 5-6 lat temu w różnych cenach, od 1zł do wydumanej przez właściciela ceny 120-150zł. Niestety nie znamy też dokładnie jaki to model, nie widać tego na zdjęciach. Co do kołowrotka, niestety również nie widać na zdjęciach wyraźnie nazwy i modelu. Albo zamień zdjęcia na lepsze jakościowo albo po prostu napisz, co jest napisane na blanku wędziska i korpusie kołowrotka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotes Posted December 28, 2014 Report Share Posted December 28, 2014 Kołowrotek Koreańczyk - Shina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Docio Posted December 28, 2014 Report Share Posted December 28, 2014 (edited) Wędzisko to kompozyt z porcelanowymi przelotkami w plastykowej obudowie - cena ok 5zł Kołowrotek Shina made by Korea. Cena zależy od luzów w wieńcu ale i tak więcej nż 20zł nie dostaniesz. Ceny niskie gdyż sprzęt z lat 90-tych. Aha, to wyłącznie moja opinia. Edited December 28, 2014 by Docio Link to comment Share on other sites More sharing options...