Jump to content

Wędka na feeder i spinning.

Recommended Posts

A jednak spining to nie wędka...

A co, wiosło, czy szczotka do zamiatania???

Wiem, że spinning to metoda wędkowania i powinno się mówić wędzisko spinningowe, ale "spinning" to potoczne określenie wędzisk właśnie do tej metody.

Zresztą wkraczamy w akademicką dyskusję, autor już uściślił o co Mu chodzi - wędzisko i kołowrotek do metody feeder.

Ps

Adrian Olejak, postudiuj sobie te tematy:

Picker i feeder - podstawy.

Jeśli chodzi o sprzęt, nie pomogę, bo nie znam się na tej metodzie (wyłącznie spinninguję), ale może inni koledzy coś Ci podpowiedzą.

Edited by wind
edycja linku. Staramy się nie dodawać linków do matoriałów na innych forach o ile posiadamy takowe we własnych zasobach.

• 2 weeks later...

A co, wiosło, czy szczotka do zamiatania???

Wiem, że spinning to metoda wędkowania i powinno się mówić wędzisko spinningowe, ale "spinning" to potoczne określenie wędzisk właśnie do tej metody.

Zresztą wkraczamy w akademicką dyskusję, autor już uściślił o co Mu chodzi - wędzisko i kołowrotek do metody feeder.

Ps

Adrian Olejak, postudiuj sobie te tematy:

Picker i feeder - podstawy.

Jeśli chodzi o sprzęt, nie pomogę, bo nie znam się na tej metodzie (wyłącznie spinninguję), ale może inni koledzy coś Ci podpowiedzą.

Kolego nie bulwersuj się, bo odpowiedź jest zabawna, biorąc pod uwagę post na który odpowiadał.

Wędka- wędzisko a spinning- kołowrotek.

Tak, 250 pln na komplety czyli wędzisko i kołowrotek.

To tak jak na łódkę mówić kładka. :-)

Potem, słyszę różne bzdury powtarzane przez innych. Że niby PZW ustala za urzędników typ wody. itd.

a teraz na serio i w temacie. Jakiego typu wędziska szukasz? Teleskop czy klasyczny (składowy). Jaki Ciężar wyrzutu - jakimi zeswatani będziesz się posługiwał?

Jaki typ wody i poławiane ryby. też mogą pomóc przy udzielaniu Ci odpowiedzi.

Co do kołowrotka to też czy chcesz z wolnym biegiem, czy bez. No i jak wyżej jak wielkie ryby itd.