maariusz81 Posted August 11, 2018 Report Share Posted August 11, 2018 Czy wędkarstwo może uzależnić? Na to pytanie chyba wszyscy znamy odpowiedź. Tak, i to bezpowrotnie! Czy jest to zdrowe uzależnienie, dobry sposób na relaks i radzenie sobie se stresem? Sądzę, że jak najbardziej. A czy wędkarstwo może być tak niebezpiecznym uzależnieniem jak inne? Czy może doprowadzić do rozpadu rodziny, związku? Na to pytanie chcę odpowiedzieć poprzez przeprowadzenie badań do mojej pracy magisterskiej. Studiuję psychologię i udało mi się połączyć temat pracy z moją pasją. Temat pracy to: Wędkarstwo jako konstruktywny sposób radzenia sobie ze stresem a ryzyko uzależnienia.Będę wdzięczny, jeśli znajdziesz chwilę czasu, aby uzupełnić ankietę.Oto link do ankiety: http://tiny.pl/g6mk6Dziękuję!Mariusz Link to comment Share on other sites More sharing options...
zwykły michał Posted August 11, 2018 Report Share Posted August 11, 2018 Sporo tego ale do zrobienia Kto następny przysłuży się dla dobra nauki? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nataliatomczak135 Posted August 14, 2019 Report Share Posted August 14, 2019 raczej nie 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
eryk2311 Posted August 24, 2019 Report Share Posted August 24, 2019 nie powinno ale jak wydasz na to zbyt durzo pieniendzy to morze do tego dojść Link to comment Share on other sites More sharing options...
Docio Posted August 24, 2019 Report Share Posted August 24, 2019 Nie raczej a na pewno nie. Link to comment Share on other sites More sharing options...