Skocz do zawartości

Czy uzależnienie od wędkarstwa może doprowadzić do rozpadu rodziny?


maariusz81
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy wędkarstwo może uzależnić? Na to pytanie chyba wszyscy znamy odpowiedź. Tak, i to bezpowrotnie! Czy jest to zdrowe uzależnienie, dobry sposób na relaks i radzenie sobie se stresem? Sądzę, że jak najbardziej. A czy wędkarstwo może być tak niebezpiecznym uzależnieniem jak inne? Czy może doprowadzić do rozpadu rodziny, związku? Na to pytanie chcę odpowiedzieć poprzez przeprowadzenie badań do mojej pracy magisterskiej. Studiuję psychologię i udało mi się połączyć temat pracy z moją pasją. Temat pracy to: Wędkarstwo jako konstruktywny sposób radzenia sobie ze stresem a ryzyko uzależnienia.

Będę wdzięczny, jeśli znajdziesz chwilę czasu, aby uzupełnić ankietę.

Oto link do ankiety: http://tiny.pl/g6mk6

Dziękuję!

Mariusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Zazwyczaj wędkarstwo motywuję się jako formę rozrywki lub odprężenia się po ciężkiej pracy lub natłoku. Ja po obciążeniu robotą w Mordorze regularnie jeździłem sobie zamoczyć kija zamiast żonę. Ogółem wpadłem w błędne koło, małżeństwo zaczęło się rozpadać. Wędkarstwo było jedyną opcją odprężenia i pochłaniacza czasu, bo nie preferuje brania używek. Doszło w końcu do tego że moja żona też znalazła alternatywę i zaczęła prowadzac się z jakimś fagasem z jej pracy, więc wędkarstwo w takim fanatycznym wydaniu może prowadzić do pogorszenia relacji z rodziną:unsure:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników