Jump to content

Zestaw na start

Recommended Posts

Witam

Jestem młodym początkującym wędkarzem. Nie wiem jeszcze zbyt wielu dlatego proszę o pomoc. Łowiłem ryby tylko raz u mojego kolegi ale bardzo mi się to spodobało. Wiem że wy wiecie o tym wszystkim na pewno więcej ode mnie dlatego zwracam się z prośbą abyście napisali mi jaki SPRZĘT NA START. Najlepiej jakiś zestaw ze sklepu internetowego ale może być również ze stacjonarnego.

Mieszkam w Zielonej Górze w woj. lubuskim. Na razie nie mam nic. Nie wiem czy wędkarstwo mi się spodoba dlatego też ten sprzęt nie może być zbytnio drogi. Może macie jakieś łowiska blisko mojej miejscowości. Ogólnie możecie mi napisać jakieś rady. Na ten moment chce się skupić na łowiskach komercyjnych z tego względu że nie chcę płacić kilka stów na kartę wędkarską pzw.

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

Jeśli masz u siebie Decathlon to kupisz tanio, dzisiaj widziałem tam gruntówki(feedery) i inne wędki z kołowrotkami od 50 do 120zł całkiem przyzwoite na początek. Możesz zamówić u nich również przez internet.

#Cichy69, określ się jaką metodą chciałbyś łowić, jakie ryby? Jest na Forum kilku fachowców, na pewno podrzucą Ci jakieś propozycje sprzętowe.

Nie nastawiaj się na "komercję". To mit, że tam się łowi ryby łatwiej niż w wodach PZW.

Edited by Alexspin