Cichy69 Posted July 2, 2019 Report Share Posted July 2, 2019 Witam Jestem młodym początkującym wędkarzem. Nie wiem jeszcze zbyt wielu dlatego proszę o pomoc. Łowiłem ryby tylko raz u mojego kolegi ale bardzo mi się to spodobało. Wiem że wy wiecie o tym wszystkim na pewno więcej ode mnie dlatego zwracam się z prośbą abyście napisali mi jaki SPRZĘT NA START. Najlepiej jakiś zestaw ze sklepu internetowego ale może być również ze stacjonarnego. Mieszkam w Zielonej Górze w woj. lubuskim. Na razie nie mam nic. Nie wiem czy wędkarstwo mi się spodoba dlatego też ten sprzęt nie może być zbytnio drogi. Może macie jakieś łowiska blisko mojej miejscowości. Ogólnie możecie mi napisać jakieś rady. Na ten moment chce się skupić na łowiskach komercyjnych z tego względu że nie chcę płacić kilka stów na kartę wędkarską pzw. Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Docio Posted July 2, 2019 Popular Post Report Share Posted July 2, 2019 Godzinę temu, Cichy69 napisał: Na ten moment chce się skupić na łowiskach komercyjnych z tego względu że nie chcę płacić kilka stów na kartę wędkarską pzw. Mitologia wiecznie żywa. Karta wędkarska jest zdawana w PZW ale wydaje ją starosta. Cały wydatek to ok 50 pln i nie ma związku z przynależnością i licencjami PZW. Co do sprzętu to komercja komercji nierówna. Pojedź, zobacz i porozxmawiaj czym łowią i jak oraz co a będziesz wiedział czego szukać znając swój niezbyt drogi budżet. 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 2, 2019 Report Share Posted July 2, 2019 Jeśli masz u siebie Decathlon to kupisz tanio, dzisiaj widziałem tam gruntówki(feedery) i inne wędki z kołowrotkami od 50 do 120zł całkiem przyzwoite na początek. Możesz zamówić u nich również przez internet. Link to comment Share on other sites More sharing options...