Coco jumob Posted August 2, 2020 Report Share Posted August 2, 2020 Witam Szukam wędki spinningowej na szczupaka Łowić będę z łódki na jeziorach na gumy Cena tak +-320 zł Wędka o długości tak do 240 cm Chce być w stanie wyjąć z wody jakiegoś większego osobnika Prosze o doradzenie odnośnie kąkretnych modeli Ps. Jestem początkującym spinningowcem więc jakieś porady odnośnie przynęt i innyech żeczy mile widziane 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ryukon1975 Posted August 3, 2020 Report Share Posted August 3, 2020 (edited) Pisząc wędka masz na myśli wędkę? Czyli wędzisko, kołowrotek i plecionkę czy tylko wędzisko? Twoje pytanie nie jest do końca jasne dla mnie albo jest zbyt wczesna pora by myśleć. Jednak ryby nie śpią ja też nie mam na to czasu. Edited August 3, 2020 by ryukon1975 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Alexspin Posted August 3, 2020 Popular Post Report Share Posted August 3, 2020 (edited) 7 godzin temu, Coco jumob napisał: (…) Prosze o doradzenie odnośnie kąkretnych modeli Ps. Jestem początkującym spinningowcem więc jakieś porady odnośnie przynęt i innyech żeczy mile widziane W pierwszy rzędzie zarówno wśród konkretów, jak i wśród innych rzeczy słownik W drugiej kolejności, pofatyguj się i poczytaj trochę Forum, takich pytań wraz z odpowiedziami jest całe mnóstwo. Wykaż trochę własnej inicjatywy, bez tego to i ryby nie złowisz. Edited August 3, 2020 by Alexspin 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...