Jump to content

Zestaw okoniowy dla laika

Recommended Posts

Cześć koledzy/koleżanki,
Prosze o pomoc w doborze wędki okoniowej, mam na myśli te dwie (zależy na budżetowych wędziskach)
1. Jaxon grey stream 1-7
2. Jaxon Green Point Micro Spin TT 2,10m 1-7g (tu bym się bardziej skłaniał - wydaje się być bardziej miękka) - niestety nie mogę znaleźć żadnych opinii na jej temat. 

Jaki do tego kołowrotek i plecionka?
Dodam, że jestem totalnym amatorem (dotychczas tylko splawik), ale czuję, że spinning ultra light może mi sprawić wiele radochy . Dlatego wersję sprzętu interesują mnie bardziej "budżetowe"

Dziękuję za każdą odpowiedź i poradę. Życzę wszystkim dużo radości z wędkowania 

2 godziny temu, Yreek napisał:

(tu bym się bardziej skłaniał - wydaje się być bardziej miękka

Na jakiej podstawie tak sądzisz. Jeżeli widziałeś ją w sklepie to wybór wydaje się być oczywisty. Wszystko zależy od Twoich preferencji. Kołowrotek raczej mały rozmiar 2000 spokojnie wystarczy. Plecionka cieńka, nawet bardzo np. 0.08

6 minut temu, m4ko napisał:

Na jakiej podstawie tak sądzisz. Jeżeli widziałeś ją w sklepie to wybór wydaje się być oczywisty. Wszystko zależy od Twoich preferencji. Kołowrotek raczej mały rozmiar 2000 spokojnie wystarczy. Plecionka cieńka, nawet bardzo np. 0.08

Dzięki za odpowiedź, 

"macałem" obie wędziska i dlatego takie wnioski wyciągnąłem. Czyli uważasz że green point będzie lepsza? - preferencji jeszcze nie mam żadnych. 

I jeszcze ważne pytanie, czy do połowu okoni przypon z fluorocarbon jest konieczny?