CezaryM Posted December 27, 2022 Report Share Posted December 27, 2022 Chcę kupić karpiówkę, jestem początkującym i nie chce wydać dużo pieniędzy. Czy jest jakaś różnica pomiędzy karpiówką Jaxon zaffira 3.30 3lbs, a Jaxon tenesa 3.30 3 lbs cenowo wyglądają podobnie i parametry mają niby te same ale nie mam pewności która będzie lepsza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post mikolaj łódzki Posted December 28, 2022 Popular Post Report Share Posted December 28, 2022 Zaffira to ex tenesa. Zauważyłem że Jaxon ma w swojej ofercie kilka stałych półkek cenowych ale zmienia nazwę produktu. Może kombinuje cosik przy splocie, kompozycie, kompozycij żywic, metodzie produkcyjnej etc. Aczkolwiek wątpię żeby były to zmiany potężne. Reasumując inżynieria znaczkowa. 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
zwykły michał Posted December 28, 2022 Report Share Posted December 28, 2022 Mogą mieć inne przelotki ale czy lepsze? 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post ryukon1975 Posted December 28, 2022 Popular Post Report Share Posted December 28, 2022 Trudno szukać jakości w wędzisku które kosztuje tyle co 2 kg kiełbasy. Porównywać nawet nie warto próbować. Ot zrobili z tego co akurat było pod ręką. Wydanie z wtorku może się różnić od tego z poniedziałku. Miałem tak z Mikado Ultraviolet feeder 3,9 m cw 120 g. Przelotki zostały pocięte przez żyłkę w ciągu kwartału. Zaś znajomy który kupił taki sam kij łowi nim do dziś. Niby to samo ale tylko z nazwy. 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...