Jump to content

The best service


kris1313
 Share

Recommended Posts

 
Ponad rok temu nabyłem w Lidlu kołowrotek Crivit wielkości 5000 do moich morskich połowów. 
Nie oszczędzałem go na głębokim dorszowaniu, kąpałem w zatoce na trotkach i belonach i było OK.
Ale do czasu - po kolejnym wywlekaniu resztek sieci na wraku patrzę, a tu kabłąk pękł w miejscu obsadzenia go przy rolce prowadzącej. Jestem typem "śiobie śiam poradzę" ale nie zabrałem się do nawiercenia gniazda z tkwiącą końcówką pałąka, bo element jest obły i trudno ustawić kierunek wiercenia. Znalazłem jego pudełko z papierami , z nadzieją znajezienia części zamiennej w internecie. Czytam, a tu gwarancja jest na 3 lata, serwis w Polsce! Wysłałem maila z prośbą o przysłanie nowego kabłąk,a jeszcze tego samego dnia dostałem odpowiedź, że reklamacja została przyjęta. Co dalej, co im wysłać, tu sobota niedziela i cisza. Dzisiaj po niecałym tygodniu szok - blink.png Kurier UPS pod drzwiami z pudełkiem, a w środku??? - kompletny kołowrotek, nowszy model nawet z zapasową szpulą .w00t.png 
Przysłała mi go centrala Delta-Sport z Hamburga.
Jak czytalem wiele utyskiwań na serwis innych uznanych marek, to podejście tego serwisu do klienta zasługuje na publiczną pochwałęsmile.png
post-604-0-11914300-1391534926_thumb.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

W Lidlu często sprzedają podobne artykuły (nie najwyższych lotów) za to są tanie więc warto zachować gwarancję i choćby wymieniać.

W końcu to niemiecka firma :)

 

Kiedyś udało mi się kupić w norweskim Lidlu wędzonego łososia za 20NOKów! - równowartość ok 10zł/kg

Link to comment
Share on other sites

 

 

Kiedyś udało mi się kupić w norweskim Lidlu wędzonego łososia za 20NOKów! - równowartość ok 10zł/kg

     No i to jest sposób na promowanie spożycia ryb.

Jak u nas pojawily się hodowle pstrąga, to ceny spadły i ta ryba przestała być luksusem.

Teraz to częściej na dorsza trzeba polować,a można było zabunkrować karton konserw w pomidorach za 5,-zeta. :lol:  no nie?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Na pewno na miano "the best service" zasługuje nasz  największy czyli JAXON. Uszkodzeniu w moim koszu uległy kostki, w których blokuje się nogi. Po prostu popękały przy dokręcaniu.

post-12-0-49905500-1472842195.jpg

 

post-12-0-75916800-1472842200.jpg

 

Napisałem maila do serwisu chcąc zamówić te kostki i bardzo miły pan kierownik odpisał mi, że jeśli przyślę mu te uszkodzone elementy to dostane gratis!!! nowe. Nawet nie zapytał o paragon czy inną podstawę do reklamacji ...

Wczoraj mi wysłali, dziś wieczorem zamontowałem i skręciłem kosz od kupy. Czy to nie nie jest "the best service" ?? ;)

Link to comment
Share on other sites

Serwis w Jaxonie faktycznie jest Ok. (wiem to z praktyki). Ale...nie chcę być złym prorokiem, jeżeli jednak te nowe kostki nie są wykonane z lepszego, trwalszego materiału, to obawiam się że wkrótce będziesz pisał kolejnego maila.

Link to comment
Share on other sites

To kostki z modelu "wyższego" czyli AK-KZE001. Wiem skąd się biorą te uszkodzenia, właściwie to czym są spowodowane. Jeśli będę o tym pamiętał to być może jakiś czas mi jeszcze posłuży.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...