kris1313 Posted February 4, 2014 Report Share Posted February 4, 2014 Ponad rok temu nabyłem w Lidlu kołowrotek Crivit wielkości 5000 do moich morskich połowów. Nie oszczędzałem go na głębokim dorszowaniu, kąpałem w zatoce na trotkach i belonach i było OK.Ale do czasu - po kolejnym wywlekaniu resztek sieci na wraku patrzę, a tu kabłąk pękł w miejscu obsadzenia go przy rolce prowadzącej. Jestem typem "śiobie śiam poradzę" ale nie zabrałem się do nawiercenia gniazda z tkwiącą końcówką pałąka, bo element jest obły i trudno ustawić kierunek wiercenia. Znalazłem jego pudełko z papierami , z nadzieją znajezienia części zamiennej w internecie. Czytam, a tu gwarancja jest na 3 lata, serwis w Polsce! Wysłałem maila z prośbą o przysłanie nowego kabłąk,a jeszcze tego samego dnia dostałem odpowiedź, że reklamacja została przyjęta. Co dalej, co im wysłać, tu sobota niedziela i cisza. Dzisiaj po niecałym tygodniu szok - Kurier UPS pod drzwiami z pudełkiem, a w środku??? - kompletny kołowrotek, nowszy model nawet z zapasową szpulą . Przysłała mi go centrala Delta-Sport z Hamburga.Jak czytalem wiele utyskiwań na serwis innych uznanych marek, to podejście tego serwisu do klienta zasługuje na publiczną pochwałę 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Splawik66 Posted February 4, 2014 Report Share Posted February 4, 2014 Dla mnie to szok, ale jak widać normalność zaczyna powoli wkraczać w granice naszego kraju. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzybek Posted February 4, 2014 Report Share Posted February 4, 2014 W Lidlu często sprzedają podobne artykuły (nie najwyższych lotów) za to są tanie więc warto zachować gwarancję i choćby wymieniać. W końcu to niemiecka firma Kiedyś udało mi się kupić w norweskim Lidlu wędzonego łososia za 20NOKów! - równowartość ok 10zł/kg 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kris1313 Posted February 5, 2014 Author Report Share Posted February 5, 2014 Kiedyś udało mi się kupić w norweskim Lidlu wędzonego łososia za 20NOKów! - równowartość ok 10zł/kg No i to jest sposób na promowanie spożycia ryb. Jak u nas pojawily się hodowle pstrąga, to ceny spadły i ta ryba przestała być luksusem. Teraz to częściej na dorsza trzeba polować,a można było zabunkrować karton konserw w pomidorach za 5,-zeta. no nie? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wind Posted September 2, 2016 Report Share Posted September 2, 2016 Na pewno na miano "the best service" zasługuje nasz największy czyli JAXON. Uszkodzeniu w moim koszu uległy kostki, w których blokuje się nogi. Po prostu popękały przy dokręcaniu. Napisałem maila do serwisu chcąc zamówić te kostki i bardzo miły pan kierownik odpisał mi, że jeśli przyślę mu te uszkodzone elementy to dostane gratis!!! nowe. Nawet nie zapytał o paragon czy inną podstawę do reklamacji ... Wczoraj mi wysłali, dziś wieczorem zamontowałem i skręciłem kosz od kupy. Czy to nie nie jest "the best service" ?? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ozet Posted September 2, 2016 Report Share Posted September 2, 2016 Serwis w Jaxonie faktycznie jest Ok. (wiem to z praktyki). Ale...nie chcę być złym prorokiem, jeżeli jednak te nowe kostki nie są wykonane z lepszego, trwalszego materiału, to obawiam się że wkrótce będziesz pisał kolejnego maila. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wind Posted September 3, 2016 Report Share Posted September 3, 2016 To kostki z modelu "wyższego" czyli AK-KZE001. Wiem skąd się biorą te uszkodzenia, właściwie to czym są spowodowane. Jeśli będę o tym pamiętał to być może jakiś czas mi jeszcze posłuży. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.