Jump to content

Co kupić miłośnikowi wędkowania pod choinkę???

milkami
 Share

Recommended Posts

WItam!

Mój mąż ma fioła na punkcie wędkowania i chciałabym kupić jakiś prezent na święta z tym związany. Zastanawiam się nad zakupem plecaka, haczyków i zestawu przynęt. Myślicie, że to dobry zestaw? Niestety jestem w tym temacie zielona i nie mam pewności czy mąż będzie zadowolony z takiego prezentu. Może doradzicie mi co warto kupić? Fajnie by było gdyby mieściło się w 100-200 złotych.

Hmmm, a może bezpieczne rozwiązanie. Wykup prenumeratę któregoś miesięcznika wedkarskiego. Nie piszę którego aby mnie zaraz na dzidy nie wzięli za autoreklamę :) a i dla Ciebie nie jest problemem spojrzeć jaki to periodyk, o ile kupuje.

To pewnie metoda spławikowa i na żywca,  ale może być też spinning.

Może dobra plecionkę?

A nie wiesz czy łowi na jakieś sztuczne rybki/gumowe albo takie plastikowe woblery?

Byłam u taty w garazu sprawdzić co ma i widziałam jakieś dziwne blaszki, i kilka haczyków. Gumowych rybek nie widziałam. A co to są woblery? Być może miał coś takigo ale nie wiem jak to wygląda... Ogólnie musiał robić porządki bo ma bardzo mało rzeczy.

Czy to dla męża, czy też taty, najlepiej kupić coś z wyposażenia dodatkowego czy ubioru. W takim przypadku ryzyko nietrafnego prezentu jest najmniejsze. Może to być np. fotel/krzesło wędkarskie, plecak, kamizelka wędkarska + czapka, kalosze, rękawice (a jakże wędkarskie). Znacznie bardziej ryzykowny jest zakup na "chybił-trafił", wędziska czy kołowrotka, bez znajomości metod połowu stosowanych przez adresata prezentu. Może się okazać że ów prezent trafi do przysłowiowego kąta, albo zostanie szybko odsprzedany.

A co to są woblery? Być może miał coś takigo ale nie wiem jak to wygląda...

Oj... W dobie internetu nie umieć korzystać z pomocy wujka Google? :huh:

Moim zdaniem pomysł kolegi @Docio jest najbezpieczniejszym rozwiązaniem.