Skocz do zawartości

Wędka turystyczna


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Was. Wędkarz ze mnie marny i o sprzęcie wiem raczej nie wiele, dla tego proszę bardziej doświadczone osoby o radę. Mam w planie dłuższy wypad do Armenii i potrzebuje wędki która będę wstanie zabrać do bagażu rejestrowanego. Nie chciałbym wydawać majątku, ale też nie chce byle czego, bo w dużym stopniu opierać się będzie na niej to co będę miał do jedzenia. Chciałbym na tyle ile się da by sprzęt był uniwersalny, tak bym mógł łowić w rzece i w jeziorze. Wiem, że to nie łatwe i jak ktoś pyta mnie jako fotografa o uniwersalny aparat to mówię, że takiego nie ma. Wędkowania będę się uczył na kaszubskich jeziorach i z biegiem czasu zdobywał wiedzę i doświadczenie. Z góry dziękuję za pomoc. Krzysztof 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdaje sobie sprawę, że jestem laikiem i pytam w mało precyzyjny sposób. Ale nie traktuje wędkarstwa jak hobby A jedynie sposób zdobycia dodatkowego jedzenia. I oczywiście staram się czytać, ale tematów mam masę do ogarnięcia. Sporo już umiem z innych wypraw, ale dużo jeszcze muszę się na uczyć. CHCE uniknąć popełniania błędów i skorzystać z rady kogoś doświadczonego w tym temacie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wspomniał kolega @wind w tej sytuacji w grę wchodzi kij typu travel. Sam będąc na Korfu czy Teneryfie mocno żałowałem że nie mam takiego kija. Teraz po głowie chodzi mi Robinson Travel Spin w zależności od długości kija po złożeniu ma 66 czy 73 cm. Do spinningu czy nawet lekkiego gruntu będzie się nadawał idealnie. No chyba że masz do wydania około 300 zł wtedy warto wziąć pod uwagę Voyager Spin to długość transportowa jeszcze mniejsza a i ciężar wyrzutowy mozna do 60g zwiększyć.

 

https://www.sklep-presto.pl/robinson-wedka-robinson-travel-spin-2-70m-8-28g-4-sekcje-6489826/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za zainteresowanie moim tematem.