Skocz do zawartości

Stara wędka, wypadający blank


Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry wszystkim fanom łowienia!

Jestem amatorskim wędkarzem i dostałem w spadku starą wędkę spinningową, w której wypada blank z pierwszego segmentu wędki.

Zastanawiam się czy to od starości (nie była używana 20 lat.), czy tak jest w każdym tego typu sprzęcie. Internet nie pomaga a nie posiadam aktywnych wędkarskich znajomych.

Dodam, że aby wyciągnąć wspomnianą wcześniej część wędki muszę użyć trochę siły, gdy próbuję to zrobić pod małym kątem to nie jestem w stanie tego wyciągnąć. Mimo wszystko narodziły się obawy, że podczas wędkowania mogłaby się ona rozlecieć.

Uprzejmie proszę o pomoc :)

 IMG_20220614_104941.thumb.jpg.7e6aa6961443c4e0272dae24ac128834.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma szans, żeby segment wypadł w trakcie normalnego użytkowania. Wartburg opisał procedurę naprawy teleskopu w którym wypada segment.

Edytowane przez zwykły michał
poprawa linku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego @Klimosz na moje oko, to ten teleskop i chyba cały zestaw już swoje wysłużył i nie wróżę zadowolenia z jego użytkowania, a efekt naprawy może nie być satysfakcjonujący. Tym bardziej, że wędziska teleskopowe w metodzie spinningowej nie są najlepszym rozwiązaniem, raczej jako sprzęt podróżniczy, gdy w drodze napotykamy jakieś ciekawe łowisko, choć to przy obecnym systemie opłat też raczej nie wchodzi w rachubę.
Byłbym skłonny doradzić zainteresowanie nowym sprzętem i jeśli napisałbyś połów jakich ryb Cię interesuje, jakie łowiska będziesz odwiedzał (rzeczułki, rzeczki, rzeki, stawy, jeziora, a może morze), czy zamierzasz wędkować z brzegu, czy ze środka pływającego, na pewno koledzy i ja bylibyśmy w stanie doradzić Ci w sprawie zakupu odpowiedniego zestawu. Obecnie ceny niezłego sprzętu nie są szczególnie wygórowane, a w Twoim przypadku utrata życiowej ryby z winy tego zabytku z fotki może być przykra.

Edytowane przez Alexspin