KlimoszWędkarz Posted June 14, 2022 Report Share Posted June 14, 2022 Dzień dobry wszystkim fanom łowienia! Jestem amatorskim wędkarzem i dostałem w spadku starą wędkę spinningową, w której wypada blank z pierwszego segmentu wędki. Zastanawiam się czy to od starości (nie była używana 20 lat.), czy tak jest w każdym tego typu sprzęcie. Internet nie pomaga a nie posiadam aktywnych wędkarskich znajomych. Dodam, że aby wyciągnąć wspomnianą wcześniej część wędki muszę użyć trochę siły, gdy próbuję to zrobić pod małym kątem to nie jestem w stanie tego wyciągnąć. Mimo wszystko narodziły się obawy, że podczas wędkowania mogłaby się ona rozlecieć. Uprzejmie proszę o pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
zwykły michał Posted June 14, 2022 Report Share Posted June 14, 2022 (edited) Nie ma szans, żeby segment wypadł w trakcie normalnego użytkowania. Wartburg opisał procedurę naprawy teleskopu w którym wypada segment. Edited June 14, 2022 by zwykły michał poprawa linku 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...