Oskar Kordalski Posted August 15, 2018 Report Share Posted August 15, 2018 Jestem początkujący Witam, posiadam wędzisko robinson tritium zander spin 2.70m 10 - 45g i mam kołowrotek shimano sedona 2500. Kupiłem sobie plecionke 0,10 lecz okazala sie zdecydowanie za slaba i stracilem kilka błystek i slidera. Teraz zamierzam kupić spiderwire stealth smooth 8 white 0,20 do używania z cięższymi przynentami. Mam pytanie czy ktoś już jej używał i czy poleca. Jestem otwarty na inne propozycje. Ważne aby byla wytrzymala i dobrze się nią żucało. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wędkarstwo z pasją Posted August 19, 2018 Report Share Posted August 19, 2018 Phantom Green Spin Robinsona. Robiona z włókien Spectra jak Power Pro. Tania i mocna. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexspin Posted August 20, 2018 Report Share Posted August 20, 2018 W dniu 15.08.2018 o 15:20, Oskar Kordalski napisał: Jestem początkujący Witam, posiadam wędzisko robinson tritium zander spin 2.70m 10 - 45g i mam kołowrotek shimano sedona 2500. Kupiłem sobie plecionke 0,10 lecz okazala sie zdecydowanie za slaba i stracilem kilka błystek i slidera. Teraz zamierzam kupić spiderwire stealth smooth 8 white 0,20 do używania z cięższymi przynentami. Mam pytanie czy ktoś już jej używał i czy poleca. Jestem otwarty na inne propozycje. Ważne aby byla wytrzymala i dobrze się nią żucało. Wystarczy Ci linka 0,14-0,16, nie przesadzaj z grubością, bo to ma wpływ na odległość rzutów, zwłaszcza przy bocznym wietrze. Do castingu i przynęt 30g używam plecionki 0,16 i nie mam odstrzałów, chyba że masz łowisko wybitnie zaczepowe. Mój typ to plecionka KAMATSU Techron Olive Green. Bardzo mocne, gładkie, gwarantują długie rzuty. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...