Skocz do zawartości

Plecionka do spinningu


Oskar Kordalski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem początkujący

Witam, posiadam wędzisko robinson tritium zander spin 2.70m 10 - 45g i mam kołowrotek shimano sedona 2500. Kupiłem sobie plecionke 0,10 lecz okazala sie zdecydowanie za slaba i stracilem kilka błystek i slidera. Teraz zamierzam kupić spiderwire stealth smooth 8 white 0,20 do używania z cięższymi przynentami. Mam pytanie czy ktoś już jej używał i czy poleca. Jestem otwarty na inne propozycje. Ważne aby byla wytrzymala i dobrze się nią żucało. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu ‎15‎.‎08‎.‎2018 o 15:20, Oskar Kordalski napisał:

Jestem początkujący

Witam, posiadam wędzisko robinson tritium zander spin 2.70m 10 - 45g i mam kołowrotek shimano sedona 2500. Kupiłem sobie plecionke 0,10 lecz okazala sie zdecydowanie za slaba i stracilem kilka błystek i slidera. Teraz zamierzam kupić spiderwire stealth smooth 8 white 0,20 do używania z cięższymi przynentami. Mam pytanie czy ktoś już jej używał i czy poleca. Jestem otwarty na inne propozycje. Ważne aby byla wytrzymala i dobrze się nią żucało. 

Wystarczy Ci linka 0,14-0,16, nie przesadzaj z grubością, bo to ma wpływ na odległość rzutów, zwłaszcza przy bocznym wietrze.

Do castingu i przynęt 30g używam plecionki 0,16 i nie mam odstrzałów, chyba że masz łowisko wybitnie zaczepowe.

Mój typ to plecionka KAMATSU Techron Olive Green. Bardzo mocne, gładkie, gwarantują długie rzuty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.08.2018 o 15:20, Oskar Kordalski napisał:

stracilem kilka błystek i slidera

Niestety nie da się efektownie  spinningować i nie tracić przynęt. Przeważnie drapieżnik występuje  w okolicy korzeni, kamieni i innych zaczepnych miejsc.

Ja nie używam plecionki grubszej niż 0,12 , czasem coś stracę, czasem i wyłowię.... ale na tym polega urok spinningowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach