Jump to content

Sklep internetowy major-fishing.pl


Recommended Posts

Korzystał ktoś z usług sklepu major-fishing.pl? Chciałem wybrać się z żoną i znajomymi w ten weekend nad staw połowić ryby. Jako jedyny posiadam swój sprzęt na mnie padł "zaszczyt" zakupu sprzętu dla pozostałych osób. Wybór padł na sklep major-fishing.pl i sprzęt marki Konger. W środę dzwoniłem do sklepu czy mają odpowiednią ilość dla trzech osób. Okazało się, że mają tylko jeden komplet, osoba która odebrała poinformowała mnie, że przesyłka zostanie wysłana następnego dnia w czwartek. Tak więc jeszcze tego samego dnia w środę złożyłem zamówienie. Cały czwartek cisza żadnego numeru śledzenia. Nie dało się też dodzwonić do sklepu. Dziś w piątek żonie udało się dodzwonić, paczka miała zostać wysłana do 14:00. Niestety nadal nie dostałem numeru śledzenia paczki, a sklep nadal nie odbiera.

 

Tak więc ostrzegam i odradzam zakupy w tym podejrzanym sklepie. 

 

Major Marcin Majorek 

Os. Śląskie 8c/1

65-547 Zielona Góra

NIP: 9730686204
Tel.: 698266938
Mail: major-69@wp.pl

Link to comment
Share on other sites

We wtorek tak miałem. zamówienie złożone w piątek a we wtorek ok 9:00 - "przesyłka przygotowana do odbioru przez kuriera". Ok 11:00 domofon, kurier i przesyłka w ręku.

A swoją drogą jest nota - klik, więc przed negatywem lepiej poczekać do poniedziałku. Z drugiej strony tak szybkie i terminowe zakupy lepiej robić samemu, osobiście w sklepie.

Edited by Docio
Link to comment
Share on other sites

 

4 godziny temu, Jotes napisał:

Nie raz tak miałem, że od zamówienia cisza, a za dzień, dwa kurier pukał do drzwi. 

Czy to, że kurier w końcu się zjawi zmienia w jakikolwiek sposób fakt, że sprzedający mnie okłamał? Dziś przed 18:00 po dziesięciu albo i więcej próbach udało mi się w końcu do niego dodzwonić. Powiedział, że sprawdzi status przesyłki i oddzwoni - oczywiście nie odwonił.

4 godziny temu, Docio napisał:

Z drugiej strony tak szybkie i terminowe zakupy lepiej robić samemu, osobiście w sklepie.

W żadnym ze znanych mi wrocławskich sklepów nie mieli sprzętu który sobie upatrzyłem.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Ol' Funky Bastard said:

Tak więc ostrzegam i odradzam zakupy w tym podejrzanym sklepie. 

Jeżeli ktoś jest tutaj podejrzany to użytkownik który zakłada konto po żeby komuś d.e obrobić. Nie masz nic innego do powiedzenia? 

Zajrzałem z ciekawości na stronę sklepu. Nie dziwię się że konkurencja podkłada nogi ;) 

 

5 minutes ago, Ol' Funky Bastard said:

Czy to, że kurier w końcu się zjawi zmienia w jakikolwiek sposób fakt, że sprzedający mnie okłamał? Dziś przed 18:00 po dziesięciu albo i więcej próbach udało mi się w końcu do niego dodzwonić. Powiedział, że sprawdzi status przesyłki i oddzwoni - oczywiście nie odwonił.

Należysz do wąskiego grona ludzi którzy nie nadają się do robienia zakupów w internecie. 

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, zwykły michał napisał:

Jeżeli ktoś jest tutaj podejrzany to użytkownik który zakłada konto po żeby komuś d.e obrobić.

Liczyłem na to, że ktoś się odezwie i powie "kupowałem tam nie masz o co się martwić" albo podziękuje za ostrzeżenie przed kłamliwym, wątpliwej jakości sprzedawcą. Dzięki za miłe przywitanie nowego użytkownika. :wub:

2 godziny temu, zwykły michał napisał:

Zajrzałem z ciekawości na stronę sklepu. Nie dziwię się że konkurencja podkłada nogi 

Ciekaw jestem jaka logika stoi za tym żeby tak zaciekle bronić sklepu o którym prawdopodobnie pierwszy raz słyszycie i zarzucać mi takie absurdy.

2 godziny temu, zwykły michał napisał:

Należysz do wąskiego grona ludzi którzy nie nadają się do robienia zakupów w internecie. 

Zakupy w internecie robię od prawie 20 lat, sam prowadzę swój sklep (zupełnie inna branża, więc twoja teoria spiskowa nie wyszła) i nie wyobrażam sobie takiego traktowania klientów. Wiadomo, że przydarzają się różne sytuacje i nie zawsze wszystko wysyła się na czas. Jednak nieodbieranie telefonów, wielokrotne niedotrzymywanie słowa to delikatnie mówiąc lecenie w uja. Tak więc oświeć mnie proszę i uzasadnij dlaczego uważasz, ze nie nadaje się do zakupów w internecie? Dlatego, że oczekuję żeby mnie nie okłamywano czy może doszukałeś się jakiegoś innego powodu?

Link to comment
Share on other sites

Nerwy nie spowodują, że nagle kurier stanie w drzwiach z towarem. Zapisy sklepowe z czegoś wynikają i jeśli jest napisane, że wysyłka jest dokonywana do 48 godzin, to na pewno jest ku temu powód. Może część towaru jest deklarowana jako sklepowa a faktycznie jest w posiadaniu hurtowni, do czego sklep się nie przyzna.

Z drugiej strony ten sklep to tak naprawdę  skleptrabucco.pl, który we właściwym wątku opiniującym sklepy ma negatywną opinię, więc ryzyko jest duże, tym większe im niechęć do czytania regulaminów większe. To, nie czytanie regulaminu sklepu, może być dobrym argumentem w opinii nie nadawania się do zakupów w internecie.

Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, Ol' Funky Bastard napisał:

Zakupy w internecie robię od prawie 20 lat, sam prowadzę swój sklep

To mam nadzieję, że za zamówiony sprzęt nie płaciłeś przelewem, bo przecież wiesz, co jest największą "karą" dla nierzetelnego sprzedawcy? Odesłanie kuriera z kwitkiem, a sprzedawcę powiadomić, że rezygnujesz z zakupu. Wtedy sprzedawca zalicza "karę" w postaci kosztów przesyłki, ale to zasłużona kara za opóźnienia i nieodbieranie telefonu. Ale jeśli zapłaciłeś, to kolejna nauczka dla ciebie... 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Ol' Funky Bastard said:

Liczyłem na to, że ktoś się odezwie i powie "kupowałem tam nie masz o co się martwić" albo podziękuje za ostrzeżenie przed kłamliwym, wątpliwej jakości sprzedawcą. Dzięki za miłe przywitanie nowego użytkownika. :wub:

Użytkownik przedstawił się sam. Często zdarzają się reklamy a Twój post wyglądał jak antyreklama sklepu. 

 

10 hours ago, Ol' Funky Bastard said:

Ciekaw jestem jaka logika stoi za tym żeby tak zaciekle bronić sklepu o którym prawdopodobnie pierwszy raz słyszycie i zarzucać mi takie absurdy.

Napisałem Ci wcześniej że Twój post wygląda jak antyreklama. Logika jest taka że sam prowadzę sklep internetowy i roszczeniowi klienci to codzienność. Kiedy widzę takie posty to puls mi podskakuje ;) Sklepu nie znam, od 14 lat mieszkam za granicą.

Czas dostawy to dni robocze a zdarzają się klienci którzy mają pretensje że nie dostali przesyłki w poniedziałek mimo tego że kupili w piątek. Przecież minęły dwa dni! Nieważne że poczta wyjeżdża o 17 a następny odbiór jest w poniedziałek. Nie zawsze zdążę przygotować na czas, bo kupili po 16 tej. Wysłane w poniedziałek czas dostawy liczy się od wtorku. 

Każdy przypadek jest inny. Sklep internetowy ma to do siebie że towar nie zawsze jest dostępny od ręki, nie nazwę tego tak jak powinienem bo nie wypada. Jeśli nie masz na miejscu to nie oferujesz zakupu albo wyraźnie o tym informujesz żeby klient wiedział na co się zgadza. Bardzo często kupuje w Polsce i towar jest wysyłany w ciągu 5 dni roboczych, czasami później. Wiem jakie są warunki zamówienia i biorę to pod uwagę. 

Sprzedawca nie musi być na miejscu w godzinach otwarcia i dlatego oferuje wysyłkę w 48h. Powstaje pytanie od kiedy liczy czas do wysyłki. Następny dzień roboczy, wlicza soboty? To powinno być określone w regulaminie i warto czytać zanim się zamówi. Wysyłka a doręczenie to dwie różne sprawy. Pierwsze zależy od sprzedającego a na drugie nie ma większego wpływu. Gwarantowany czas dostawy jest na tyle drogi że nikt nie będzie chciał tyle płacić. 

 

10 hours ago, Ol' Funky Bastard said:

Zakupy w internecie robię od prawie 20 lat, sam prowadzę swój sklep (zupełnie inna branża, więc twoja teoria spiskowa nie wyszła) i nie wyobrażam sobie takiego traktowania klientów. Wiadomo, że przydarzają się różne sytuacje i nie zawsze wszystko wysyła się na czas. Jednak nieodbieranie telefonów, wielokrotne niedotrzymywanie słowa to delikatnie mówiąc lecenie w uja. Tak więc oświeć mnie proszę i uzasadnij dlaczego uważasz, ze nie nadaje się do zakupów w internecie? Dlatego, że oczekuję żeby mnie nie okłamywano czy może doszukałeś się jakiegoś innego powodu?

Jak sam piszesz zdarzają się różne sytuacje a dzwonisz kilkanaście razy i masz pretensje że nie odbiera. Napisz wiadomość, podaj numer zamówienia i poczekaj na odpowiedź. Ktoś kto ma kilkanaście zamówień dziennie nie będzie pamiętał szczegółów wszystkich transakcji, może mieć kilkadziesiąt. Miałem takie telefony że dzwoni klient i pyta gdzie jest jego zamówienie. Wrzeszczy przez telefon że nie może się dodzwonić a ja byłem w sytuacji że nie mogłem mieć telefonu ze sobą. Co mam odpowiedzieć kiedy nawet nie wiemc co zamówił? To ty mnie oświeć?

Jestem poza domem i miałem chwilowy dostęp do telefonu żeby sprawdzić co się dzieje. Mam rodzinę i mają pierwszeństwo przed wszystkim innym. To że prowadzę firmę nie znaczy że nie mogę mieć życia poza pracą. Ciężko uwierzyć?

Nie bronię sprzedającego bo to jak prowadzi swój biznes to jego sprawa. Może sytuacja życiowa nie pozwala na więcej a musi z czegoś żyć? Próbuje Ci wyjaśnić że przesadzasz, masz roszczeniową postawę że ktoś musi być do Twoich usług bo kupiłeś coś u niego. Nieważne ile wydałeś bo każdy klient powinien być traktowany tak samo. Zawsze możesz pójść do sklepu stacjonarnego i wyjść z towarem zamiast czekać.

Dlatego blokuje takich kupujących. Moja firma i nie muszę zadawać się z każdym kto tego oczekuje.

Link to comment
Share on other sites

Nadal zero odzewu od sprzedawcy i brak informacji od kuriera. Dzwonimy więc, okazuje się, że paczka oczywiście w piątek nie wyszła, dodatkowo informacja o tym, że wędka uszkodzona na magazynie. Przez cały czas zerowy kontakt ze sprzedawcą, ogromne problemy z dodzwonieniem się. Ponownie nie polecam!

Edited by Ol' Funky Bastard
Link to comment
Share on other sites

Niestety, ale tak zwane "zakupy przy sraczce", czyli bardzo pilne najlepiej robić w sklepie stacjonarnym. Nawet najlepszym sklepom trafia się poślizg, często niezawiniony, a już w firmach kurierskich to niemal standard, a  szczególnie w In-Poście, to co prawda najtańsza, ale najgorsza firma kurierska. :angry:

Edited by Alexspin
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Witam wszystkich serdecznie. Na wstępie chciałem zaznaczyć, że nie jestem z żadnej konkurencji, jestem osobą, która kupuje w sieci dużo, albo bardzo dużo. Niniejszym postem chciałbym jedynie przestrzec potencjalnych nabywców przed zakupami w sklepie skleptrabucco.pl. A już na pewno przed zakupami z płatnością z góry. Teraz już wiem, że oczywistą sprawą jest również, że sklep ten sprzedaje towary, których po prostu nie ma na stanie. Nie byłoby to jeszcze najgorsze, gdyby taka informacja pojawiała się w momencie dodawania towaru do koszyka, ale o tym cisza. A następnie przychodzi paczka, oczywiście bez jakiegokolwiek kontaktu i informacji o niekompletności zamówienia (w dodatku towar inny od zamówionego - dla sprzedawcy nie ma widać znaczenia, że towar jest innego producenta niż zamawiany, innego wykonania, koloru itp. itd). I wszystko to byłoby też jeszcze do "strawienia", gdyby zakup nie został opłacony z góry. Tu już niestety problem z odzyskaniem pieniędzy jest nie do przeskoczenia. Śmiem twierdzić, że jest to prawdopodobnie praktyka stosowana z premedytacją. Sam miałem już kiedyś taki zakup w tej firmie, tyle tylko, że poprzednio nie przyszło mi do głowy sprawdzać rzekomego zwrotu pieniędzy na konto. Teraz jednak postanowiłem to sprawdzać. Od zakupu, rozmowy telefonicznej, wysłanego maila mija już ponad dwa tygodnie a pieniędzy jak nie było tak nie ma. I już nie będzie. Kwota jest na tyle mała (30 zł), że dałem sobie spokój z "łamzaniem" o własne pieniądze. Widocznie sprzedawca jest na tyle biedny, niezaradny i bezczelny, że musi uciekać się do takich praktyk. Ja zwyczajnie wykreślam ten sklep z mojej listy, a wszystkim, którzy zdecydują się tam na zakupy radzę daleko posuniętą ostrożność.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Witam 

Ja 30 listopada dostałem kolejnego email z informacją że nie znaleźli mojej brakującej części do wędki i że wysłali informacje do trabucco i za 2 do 3 dni wyślą do mnie mamy 21 stycznia korka dalej nie ma szkoda nerwów na taki sklep ja rozumiem że pomyłki się zdarzają i każdy może się pomylić no ale........ Nie polecam sklepu 

Pozdrawiam nie zadowolonych z tego sklepu 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Nie polecam. Czekałem na przesyłkę ponad tydzień po telefonach Pan stwierdził że lorpio zmienia opakowania. To jakim cudem miał na magazynie? Kazałem zwrócić pieniądze i też jest problem. Kolega zamówił tam wędke też szła ponad tydzień ale zamówił pobraniowo więc nie przyjął. Ogólnie gość robi se jaja. Nie zamawiajcie tam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...