Jump to content
Git

Feder w rozsądnej cenie ??

Recommended Posts

Witam wszystkich,

Zastanawiam się nad zakupem wędki pod ciężki feder, mam na myśli  duże podajniki . Nie będę ukrywał, jestem raczej laikiem i głównie korzystam z wiedzy internetowej, przynajmniej w zakresie sprzętu. Pojezdzilem ostatnio po sklepach, co ciekawego zauważyłem ? Ze większość sklepów ma dwie góra trzy firmy dla kołowrotków i kijow, głównie shimano, okulma, jaxon. Podobne z kijami . Z tego wszystkiego dostałem ofertę według mnie najciekawszym, a mianowicie następujący osprzęt;

Kołowrotek ;  

co ciekawe, w zestawie nie ma zapasowej szpuli, można oczywiście dokupić, ale to już koszt powyżej 59 zł.

Kij

w sklepie którym byłem(Kraków) maja ten kij w różnych długościach m, ale polecali 3,6

Macie jakieś propozycje zamienników, mój budżet wynosi 600zl, ten zestaw został mi wyceniony na 580zl. Poczytałem trochę opini i wydaje się to być całkiem rozsądny zestaw, co tym sądzicie, jakie macie opinie? 

twraz trochę opowiem o tym do czego ten sprzęt będzie używany. Moje wypady są głównie na komercje, od zbiorników 4-5ha do 16-24ha. Lowie z gruntu, przeważnie podajnik do metody O wadze 60. Włos 10-12 cm plus kulka 6 do nawet 14mm. Przeważnie mój wypad nad wodę trwa dzień góra dwa. 

co możecie mi podpowiedzieć przy budowie takiego zestawu? Jeżeli macie inne propozycje chętnie sprawdzę. Dodam ze chciałbym kołowrotek z wolnym biegiem. Bardzo mocno zastanawiam się tez nad zakupem  rot poda a dodatkowo hangarów  i sygnalizatorów. Na ten moment lowie gruntówka na podpunktach plus bąbka. Widziałem rozsądnie wyglądające rot pody za 320-370zl, wszystko co widziałem a było poniżej tej kwoty wyglądało mało stabilnie i jakoś mnie nie przekonywało( no jakiś stojak od jaxona w cenie chyba 260). Sygnalizatory widziałem bodajże mikado za jakieś 350 zł , zostały mi one polecone przez sprzedawców, na tym się kompletnie nie znam wiec nawet nie zapamiętałem nazwy.