Skocz do zawartości

Pierwszy zestaw


świeżak
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jest zapewne mnóstwo postów tego typu na forum ale rozpoczynam zabawę i aby wszystko przeczytać i zobaczyć na YT to życia mi nie starczy:)

poczytałem troche i wydaje mi się że 

zamierzam kupić wędke 240 - 5-23g do (próby) połowu okonia i szczupaka z brzegu/pomostu - jezioro w wielkopolsce

 

kołowrotek 2500-3000 do tego plecionka i przypon

 

wiem że z czasem jak się wkręce bede się bardziej specjalizowal i będzie kilka wędek ale chcialbym tak właśnie rozpocząć.

chcę pójść w plecionkę chociaz czytam że dużo osób rozpoczyna od żyłki.

jeśli ktoś bedzie miał jakieś sugestie to proszę o wsparcie bo  jestem totalnym laikiem :)

 

z góry dziękuje

Pozdrawiam

Edytowane przez wind
edycja linków
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kołowrotek z tylnym hamulcem to kiepski wybór. Wybierz inny z przednim. Kij będzie dobry na początek o ile nie przesadzisz z grubością plecionki. To lekki zestaw więc i plecionka musi być w miarę cienka. Dobra plecionka nie chłonąca wody która pozwoli bez wysiłku rzucać jakby nie było lekkimi przynętami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam tak jak @ryukon1975 że tylny hamulec jest kiepskim wyborem w dodatku siła hamulca 2kg ? Jeśli chodzi o kij to parametry wybrałeś odpowiednie pod szczupaka mam tylko nadzieję, że trafisz model tego Grey Streama lepszy niż ja ostatnio miałem w rękach. Tam była masa niedoróbek. W podobnej cenie mógłbym polecić Robinson Maverick Pike 240 cm 8-28g

https://www.skleprekinek.pl/wedki-spinningowe-robinson/3467-wedka-maverick-pike-spin-240m-8-28g.html

i kołowrotek Robinson Camaro

https://www.e-fishing.pl/camaro-fd-257-robinson-kolowrotek-promocja,3,30924,30917

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 hours ago, wędkarstwo z pasją said: