Piotrek Ba Posted September 28, 2020 Report Share Posted September 28, 2020 Witam, dodam od razu, że jestem początkującym, zaczynam swoją przygodę z wędkarstwem i przeglądając internet, czytając zdecydowałem się na kołowrotek Daiwa Ninja 4000, wędka Robinson Carbonic Spin 2,10m 10-30 cw. Chcę zrobić jeszcze zestaw na suma, może ktoś coś poleci. Mam pytanie do was koledzy doświadczeni, czy taki zestaw będzie odpowiedni do połowu tych ryb które wypisałem. Dodam że główki gumek mam zamiar używać 15-25g. Spinning z brzegu dolna Odra. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
wędkarstwo z pasją Posted September 28, 2020 Report Share Posted September 28, 2020 Zależy jakich gum zamierzasz używać. Przykładowy Pulse Shad 11cm waży 17g. Do tego dasz 25g główki i potrzebujesz kija do 45g 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotrek Ba Posted September 28, 2020 Author Report Share Posted September 28, 2020 No na to już nie zwróciłem uwagi, dzięki za radę. A czy ten kołowrotek się spisze i kij, biorąc pod uwagę że gumką z ciężarkiem będzie ważyła max 30g? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wędkarstwo z pasją Posted September 29, 2020 Report Share Posted September 29, 2020 Kołowrotka nie używałem więc się nie wypowiem. Jedno co mogę powiedzieć to że wybrany przez Ciebie rozmiar raczej nie powinien mieć problemu z przynętami do 30g. Jeśli chodzi o kij to jest to kompozyt. Przynęty do 30g obsłuży spokojnie. Z holem szczupaka czy sandacza też spokojnie sobie poradzi. Czasami może być trochę za wolny do zacięcia sandaczowych "pstrykow" ale żeby kupić szybki kij musiałbyś wydać kilka razy więcej kasy. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...