Jump to content

Uniwersalny picker?feeder?

Robertxxx
 Share

Recommended Posts

Czesc,

wiem,ze wystawiam się na strzał, jednakże spróbuję :)

Wiadomo,ze jak cos jest do wszystkiego, to czasem bywa do niczego:) ale..

Szukam wędki do metody gruntowej, który sprawdziłaby się zarówno na srednim zalewiku ( tam rzucam koszyczkami ~20g)  oraz Wisełce, gdzie zazwyczaj stosuję ok 80-100g:)

Zalezy mi na zdecydowanie na wedce niskobudzetowej. Jestem generalnie amatorem i nie mam duzych aspiracji:) chcialbym aby wymienne koncowki zapewnily mi w miare normalne wedkowanie.

Na poczatku myslalem o zakupie dwoch wedek jakiegos jaxona pickerka i robinsona stingera ale moze uda sie cos wyposrodkowac:)?

(Wiem wiem, dla niektorych taki sprzet to jak lowienie kijem od szczotki)

A moze ktos z okolic waw ma jakis fajny kijek uzywany na sprzedaz 

Pozdr.

R

Propozycja to nie będzie ale słowo w kwestii formalnej. ;) 

Kupując feeder z większym cw będziesz mógł łowić zarówno w zalewie jak i rzece. Odwrotnie będzie to raczej niemożliwe. W feederze wskaźnikiem brań jest szczytówka i nawet w cięższych modelach jest ona wystarczająco czuła. Swoim Konger Aviator cw 150 bez problemu widzę brania rybek 15 cm łowionych w jeziorze choć sprężyna z zanętą nie waży więcej jak 30-35 g.

10 minut temu, Docio napisał:

Propozycja to nie będzie ale słowo w kwestii formalnej. ;) 

Kupując feeder z większym cw będziesz mógł łowić zarówno w zalewie jak i rzece. Odwrotnie będzie to raczej niemożliwe. W feederze wskaźnikiem brań jest szczytówka i nawet w cięższych modelach jest ona wystarczająco czuła. Swoim Konger Aviator cw 150 bez problemu widzę brania rybek 15 cm łowionych w jeziorze choć sprężyna z zanętą nie waży więcej jak 30-35 g.

To cenna uwaga, czyli mogę kupic jedna, dzieki:)

Mikado Golden Lion feeder.

Łowiłem z powodzeniem w jeziorach jak i w Wiśle z koszykiem 100g. Wędzisko nie do zdarcia i cena rewelacyjna w relacji do jakości.

Służył mi 10 lat albo i lepiej.