Fracisz Posted August 30, 2021 Report Share Posted August 30, 2021 Witam, jestem laikiem jeśli chodzi o tematy wędkarskie, ale bardzo interesuje mnie czy jest karma, czy jakaś przynęta które przyciągnie wszelkiego rodzaju ryby morskie, słonowodne? Czy kutry rybackie czy wędkarze którzy łowią ryby morskie stosują jakiegoś typu wabik dla ryb ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zwykły michał Posted August 30, 2021 Report Share Posted August 30, 2021 Stosowanie czegoś takiego w morzu mija się z celem że względu na wielkość morza. Poza tym nie ma karmy która przyciągnie wszystkie ryby bo te odżywiają się czym innym. Kutry ciągną sieci a wędkarze stosują rożnego rodzaju wabiki żeby ryba zainteresowała się i złapała haczyk. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...