Woogi Bogi Posted September 23, 2021 Report Share Posted September 23, 2021 Witam pisze z Pytanie czy jest możliwość dokupienia 2 części wędki czy raczej już nie da się nic zrobić ? Proszę o pomoc . Wędka: - Alpha Delphin Link to comment Share on other sites More sharing options...
zwykły michał Posted September 23, 2021 Report Share Posted September 23, 2021 Zadzwoń do serwisu producenta 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexspin Posted September 23, 2021 Report Share Posted September 23, 2021 Problem w tym, że pojedyncze części zazwyczaj kosztują tyle, że bardziej opłacalne jest kupienie nowej. Doświadczyłem tego dwukrotnie - u JAXONA i na Aliexpress. Poza tym niektóre firmy bardzo niechętnie, albo w ogóle nie sprzedają części składowych. Z krajowych firm można się dogadać bez problemu z DRAGONEM i JAXONEM, natomiast KONGER i MIKADO są pod tym względem bardzo oporne. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jungu Posted September 23, 2021 Report Share Posted September 23, 2021 Ja nie miałem problemu z serwisem Mikado. W mojej wędce pękła sekcja szczytowa, niestety w sezonie majowym, a na reklamację powiedzieli mi dwa tygodnie, bo musiałem odesłać przez sklep w którym zakupiłem wędkę. Więc postanowiłem zadzwonić do serwisu i za połowę ceny całej wędki zakupiłem sekcję szczytową, która dotarła do mnie w kilka dni, a tą złamaną odesłałem do serwisu. Po 2-3 tygodniach odesłali do mnie w ramach reklamacji drugą szczytówkę. Tak więc mam jedną zapasową. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexspin Posted September 27, 2021 Report Share Posted September 27, 2021 Adam, miałeś dużo szczęścia. Moje reklamacje (jedna na wędzisko i dwie na kołowrotki) miały szczególne "zaparcia" i trwały od 2 do 4 miesięcy. Może to ja miałem pecha, ale gdy wówczas pytałem na forach, to potwierdziło mi się, że nie tylko ja miałem problemy. Zresztą to nie ma już dla mnie znaczenia, trzy lata temu zamknąłem moją "przygodę" z Mikado, za wyjątkiem plecionek, które - mimo średnich i złych opinii - o dziwo, mi się sprawdzają. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Docio Posted September 29, 2021 Report Share Posted September 29, 2021 W dniu 27.09.2021 o 07:42, Alexspin napisał: Może to ja miałem pecha, ale gdy wówczas pytałem na forach, to potwierdziło mi się, że nie tylko ja miałem problemy. Po raz kolejny potwierdzam. Dopasowanie szczytówki do feedera trwało 6 miesięcy bo zgubili środkowy skład. I nie była to praca gwarancyjna lecz jak najbardziej odpłatna. Z Mikado jestem wyleczony na zawsze. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now