Skocz do zawartości

Pytanie do właścicieli Shimano Stradic FL


Gorgoth82
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

4 minuty temu, Wartburg napisał:

Rzut oka na schemat powinien wystarczyć za odpowiedź.
Co za pokolnie nam urosło niedługo bez instrukcji srajtaśmy w kiblu nikt nie bedzie umiał powiesic.

Wrzucam schemat. Jestem laikiem w tym temacie więc jako ktoś kto wie podasz mi odpowiedź na moje pytanie.

schemat.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z konstrukcji /dość skomplikowanej jak na kołowrotek zresztą/ wynika mi że ten typ tak ma.
Terkotka prostsza od cepa działa w obu kierunkach, tu ktoś sie nieżle wyslilił aby dzialała w jedną strone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Docio napisał:

Tytuł postu to Stradic 1000 FL, schemat to Stradic 1000 a to dwa różne kołowrotki. Jednak terkotka powinna działać w obie strony.

Tak naprawdę to chodzi o Stradic FL 4000 ale to jest oryginalny schemat wyjęty z pudełka kołowrotka Stradic FL 4000. Piszesz, że powinna działać w obie strony, czyli tak wynika z tego schematu, czy posiadasz taki kołowrotek (lub miałeś w rękach)?  To jest dla mnie istotne.

 

Dziękuję wszystkim za chęć pomocy, ale jeżeli nie posiadasz (posiadałeś, masz możliwość sprawdzenia fizycznie) takiego kołowrotka, lub i nie potrafisz określić ze schematu jak to powinno być to raczej nie ma sensu pisania w tym temacie. Raz, że zaraz zacznie się zbędna dyskusja, dwa wprowadza to dezinformację i nie pomaga. Pisanie np. że terkotka powinna działać w obie strony jeżeli opierasz to na doświadczeniu z innymi kołowrotkami nic nie daje a bardziej może wprowadzić w błąd, ponieważ chodzi właśnie o to, że w moich pozostałych kołowrotkach działa w dwie strony, a w tym modelu jak żyłka się odwija (np. podczas holu ryby) jest specyficzny dźwięk, natomiast w przeciwną stronę jest cisza i to mnie zastanowiło. Czy tak powinno być czy mój egzemplarz ma wadę. 

Edytowane przez Gorgoth82
Odnośnik do komentarza