Skocz do zawartości

Na co łowić?


Plasyscalix Skrzypek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka! Jestem amatorem wędkarstwa i chce rozwijać tę pasje. Jutro jadę na karpie i zastanawiam sie na jaką metodę złapie najwielszą rybe. Do wyboru metody mamy method oraz sprężyne. Z góry dzięki;)feeder, koszyczek klasyczny oraz sprężyne. Z góry dzięki;)

IMG_20221030_132947_131.thumb.jpg.e268fedaaf60bea68b1ba70dedf2800c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O tej porze roku to bym się zastanowił czy w ogóle złowię karpia ;) Jest co raz chłodniej i żerują słabiej niż w lecie.

Wszystkie są do siebie z grubsza podobne ale pewnie metoda z jakimś mięsnym pelletem da Ci największe szanse. Na wszelki wypadek weź wszystkie i kombinuj bo nie ma reguły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Natury się nie oszuka żadnym aromatem czy cudowną przynętą. Późna jesień to gromadzenie energii na chudą zimę. Ryby żerują na naturalnych energetykach, czyli proteinach. Bywa, że nawet kilka białych na haku nie skusi większej ryby, gdyż wydatek energetyczny na ich połknięcie jest wyższy niż uzyskana z nich energia i ryby to wiedzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, mopsik napisał:

No to było na bogato...żartem. Zanęta tylko z dodatkiem coco belge.Rano kilka leszczyków ,potem kilka płotek i małe jazie.Łowiłem jakieś 10 m od brzegu a ryba przebywała pod burtą .Ok 12 zarzucałem niecałe 4m od brzegu i były brania ,drobiazgu ...ale były.Rybki oczywiście wolne.Nad wodą już piękna jesień :) 

PXL_20221030_125616752.jpg

PXL_20221030_125648843.jpg

PXL_20221030_073417349.jpg

 

6 godzin temu, Docio napisał: