Michał93. Posted November 11, 2022 Report Share Posted November 11, 2022 Witam. Jakiś czas temu spróbowałem spiningu, jednak stwierdziłem, że nie będzie to mój ulubiony sposób łowienia. Zdecydowanie wolę łowić z gruntu albo na spławik. W związku z tym chciałbym zapytać, czy mogą wędka spiningowa na da się do tego, żeby przerobić ją na spławik albo grunt i wykorzystać w inny sposób niż spining. Wędka Shimano FX XT Spinning - 2,70m 14-40g Kołowrotek Shimano FX FC 5.2:1 Dodam, że na chwilę obecną jestem amatorem dlatego szukam porady. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
zwykły michał Posted November 11, 2022 Report Share Posted November 11, 2022 Niestety ale zniechęcisz się tylko do łowienia na spławik. Wędki spinningowe są za krótkie żeby celnie zarzucać w wybrane miejsce. Druga sprawa to cw jest wysokie i w połączeniu z lekkim spławikiem nie rzucisz dalej niż kilka metrów. Może mała sprężyna albo koszyk i do tego bombka jako sygnalizator. Łatwiej będzie zarzucić czymś co mieści się w granicach 40g. Celował bym w zestaw koszyk plus zanęta bliżej 30g. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michał93. Posted November 11, 2022 Author Report Share Posted November 11, 2022 Dziękuję za odpowiedź. Posiadam wędkę na grunt ale chodzi mi o to, żeby jakąś tą wykorzystać tak aby do czegoś się przypadała i nie leżała. Jestem świadomy, że niestety nie jest to wędka do wszystkiego.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zwykły michał Posted November 11, 2022 Report Share Posted November 11, 2022 Moim zdaniem niczego nie wyczarujesz z tej wędki. Gdybym miał taki dylemat to bym sprzedał. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michał93. Posted November 11, 2022 Author Report Share Posted November 11, 2022 I tak też zrobię Dzieki Link to comment Share on other sites More sharing options...