Pawelu Majewski Posted August 8, 2019 Report Share Posted August 8, 2019 Witam. Jestem amatorem w tej dziedzinie, tak naprawdę dopiero zaczynam przygodę z łowieniem. Wczoraj udało mi się złowić taka rybkę, pomożecie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Docio Posted August 8, 2019 Report Share Posted August 8, 2019 (edited) Jak zdałeś Kartę Wędkarską jeśli nie znasz jedynego w swoim rodzaju gatunku z wymiarem ochronnym? Edited August 8, 2019 by Docio 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Docio Posted August 8, 2019 Report Share Posted August 8, 2019 1 godzinę temu, Pawelu Majewski napisał: Witam. Jestem amatorem w tej dziedzinie, tak naprawdę dopiero zaczynam przygodę z łowieniem. Wczoraj udało mi się złowić taka rybkę, pomożecie? A w ogóle patrząc na jego wymiar to już jest paragraf. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawelu Majewski Posted August 8, 2019 Author Report Share Posted August 8, 2019 Ryba została wypuszczony spokojnie. Zapytałem tylko co to za rybka... 2 godziny temu, Docio napisał: Jak zdałeś Kartę Wędkarską jeśli nie znasz jedynego w swoim rodzaju gatunku z wymiarem ochronnym? Nie posiadam karty wędkarskiej. Złowiona w stawie który jest dla wszystkich dostępny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Docio Posted August 8, 2019 Report Share Posted August 8, 2019 To, że ryba została wypuszczona nic nie zmienia. Chroniona wymiarem powinna być bezzwłocznie wypuszczona a nie robiona sesja. Na stawach ogólnodostępnych Karta Wędkarska również obowiązuje. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawelu Majewski Posted August 8, 2019 Author Report Share Posted August 8, 2019 Nie wiedziałem. No Coż w takim razie długa droga przede mną 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...