Jump to content

Spiningowe 2020

Share

Recommended Posts

• hege pinned this topic
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Witam
mam pytanie  zacząłem  ostatnio wędkować  metodą spiningową 
zakupiłem spining do 21gr  i moje pytanie brzmi jaki kołowrotek najlepiej kupić do takiej wędki 
pytam ponieważ jestem początkujący jeżeli chodzi o ta metode 
 z góry dziękuje i
 Pozdrawiam 

• 1 month later...
  • 1 month later...

Nie wiem jak u Was, ale mi mija sezon pod znakiem zapytania .... Czy w ogóle coś jeszcze złowię w tym roku....?

Ponad 26 wyjazdów spinningowych średnio po 3h i zero ryb. Poza kilkoma niewymiarowymi sandaczami i krótkim nieudanym holu bolenia +- 70, nie udało mi się przechytrzyć ani jednej sztuki.  Na pobliskich zbiornikach dramat, nikt nic nie łowi.

Jedynie w czerwcu ruszył się trochę sum.  W ub. roku o tej porze bolenie trzaskały jak szalone w starych miejscówkach na zaporówce, a teraz ślad po nich zaginął... Jak dotąd słyszałem tylko o jednym szczupłym złowionym w moim regionie i to był jeszcze nie wymiarek.

Jakaś klątwa na mnie wlazła czy coś ?:wacko:

• 1 month later...

Dopiszę się do tego dramatu. Ryby łowie ponad 20 lat ale doświadczenie ze spinningiem to zaledwie kilkanaście godzin :)

Przez ostatnie dwa wyjazdy ze spławikiem obserwowałem szczupaka pod moimi nogami! Na oko będzie miał 50 cm z plusem ale woda zniekształca obraz więc się nie napalam. Zeżarł mi rybę przy holu i drugą próbował :D Mam przeczucie że podpływa skuszony odgłosem wrzucanej zanęty i czeka na łatwą zdobycz.

Odkurzyłem dziś spinning, conajmniej dwa lata leżał nieużywany, i porzucałem trochę. Nic nie brało ale znowu go widziałem pod powierzchnią. Uderzony przynętą odpłynął tylko na bok i nic sobie nie robił z mojej obecności! Próbowałem kilku różnych gum, obrotówki i nic. 

Mile widziany jakiś pomysł na takie skubańce :huh: Mam taki staż w spinningu że każdy sposób będzie dla mnie nowy :D

• 1 month later...
  • 2 weeks later...