Skocz do zawartości

Amator szuka porady w kwestii wędki.


Patryk97
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 jestem raczej amatorskim wędkarzem i dotychczas łowiłem na kiepskie i tanie wędki do 100 zł. Postanowiłem Jednak teraz, po rozpoczęciu pracy, zakupić nieco lepszą wędkę. Łowię głównie na stawie, głębokość zmienna (miejscami dość głęboko)  stosuję przynęty głównie do 15g czasem jakąś 20 ale nie więcej. Mam całkiem niezłego ultralight ( przynajmniej jak na moje potrzeby)  i Planuję kupić coś najlepiej w przedziale do 30 g, głównie do połowu szczupaka ale też i sandacza. Upatrzyłem sobie jeden kij (Daiwa Sweepfire Jigger 2.40m 8-35g) niemniej Nie znalazłem zbyt wielu pozytywnych, ani nawet negatywnych recenzji na jego temat. Właściwie nic o nim nie było mówione. muszę zaznaczyć że budżet jaki jestem w stanie przeznaczyć to maksymalnie 150 zł. Jeśli ktoś mógłby powiedzieć coś więcej o tym kiju albo doradzić inny, byłbym bardzo wdzięczny. Proszę tylko o powstrzymanie się od komentarzy pod tytułem "dozbieraj więcej kup lepszy kij", bo nie wchodzi to w grę, zresztą jest całkowicie niepotrzebne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kij dla Ciebie. Wybrałem ten kij dlatego że spełnia Twoje oczekiwania. Wedzisko szybkie, mocne i dobrze wykonane. 

Na temat tej Daiwy o której pisałeś nie mogę nic powiedzieć. Chyba jakiś starszy model bo na alledrogo go nie ma. Patrzyłem na kij 2,4 m 10-40 g z tej samej serii. W oczy rzuciła mi się dużą masa kija 180 g. Przy tej długości to nie jest mało. Z odpowiednio dobranym kołowrotkiem zestaw będzie stosunkowo ciężki jak na ten ciężar wyrzutowy i długość wędziska. 

Edytowane przez ryukon1975
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ciekawa propozycja. Z pewnością warta uwagi. Kijek z akcją X-Fast za tą cenę to świetna opcja. Z pewnością się nad nią pochylę, zwłaszcza że mam dość spore zaufanie do produktów ze stajni Dragona, nigdy się jeszcze na nich nie zawiodłem. Bardzo dziękuję za poradę.