Robertxxx Posted December 11, 2021 Report Share Posted December 11, 2021 (edited) Cześć, Wiem wiem:) jaxon to słaba firma itd. ale..jestem początkujący i szukam czegoś na początek za grosze... Wisła, czasem zalew Pytanie w szzczególności do kogoś, kto posiada dane modele Zastanawiam się pomiędzy Jaxon zaffira 2,7 10-40g Jaxon tenesa 2,7 5-25g Zalezy mi bardziej na dalszych rzutach,bo mam z tym problem:) 2,7 tez dla mnie nie bedzie za dlugi:) Pozdrawiam Edited December 11, 2021 by Robertxxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest HaDe Posted December 11, 2021 Report Share Posted December 11, 2021 Wylecz się ze stereotypów. Co to znaczy słaba? Jakich przynęt będziesz używał i jakie ryby chcesz łowić? Pierwsza z opisu sugeruje szczupaki, może sandacze. Druga bardziej... strzelam - boleniowa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zwykły michał Posted December 11, 2021 Report Share Posted December 11, 2021 1 hour ago, HaDe said: Wylecz się ze stereotypów. Co to znaczy słaba? Dokładnie Celują w tańszy segment rynku ale mają też sprzęt bardzo dobrej jakości w konkurencyjnych cenach. Seria Genesis Pro i feedery za około 150-200pln które zebrały tysiące pozytywnych opinii. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robertxxx Posted December 11, 2021 Author Report Share Posted December 11, 2021 Ciezko odpowiedziec na jakie ryby, bo zlowilem 2 szupaki 35 cm i okonia na spinning, jakis no name Raczej lowie na Wisle Bardziej interesowalby mnie szczuply i okon:) Link to comment Share on other sites More sharing options...