Skocz do zawartości

Co kupić na prezent dla początkującego wędkarza?


Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry.
Zbliża się dzień ojca, a z racji kwitnącej pasji mojego taty jaką jest wędkarstwo, bardzo chciałabym mu kupić kilka rzeczy. Niestety nie znam się na tym kompletnie, dlatego znalazłam to forum i liczę na państwa pomoc.
Mój tata jest początkującym wędkarzem, jeżeli mogę tak to określić. W jego asortymencie są podstawowe rzeczy takie jak wędka, kulki proteinowe czy różnego rodzaju spławiki. Łowi głównie nad stawkiem. Wiem, że na tym terenie nie można używać ,,przynęt" (przepraszam jeżeli pomylę się w jakiejś nazwie, ale jestem totalnie zielona), które poruszają się w wodzie, mam nadzieję, że wiedzą państwo o co mi chodzi. Widziałam, że ma różnego rodzaju kulki proteinowe, od konopnych po waniliowe, są też różnych wielkości. 
Ostatnio próbuje złowić suma, ale jeszcze mu się to nie udało - może jakiś sprzęt, który mu to umożliwi?
Mój budżet to max 100 zł. Nie znam też żadnych stron internetowych, więc jeżeli państwo znają jakieś zaufane strony, to bardzo proszę o polecenie. Preferuję zakup rzeczy online, ze względu na małą miejscowość zamieszkania, nie mamy tu sklepów ze sprzętem wędkarskim.
Z góry dziękuję bardzo za pomoc i życzę wszystkim złowienia wielu ryb. 
Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Biedna_studentka napisał:

Ostatnio próbuje złowić suma, ale jeszcze mu się to nie udało - może jakiś sprzęt, który mu to umożliwi?
Mój budżet to max 100 zł.

Sprzętu w tej kwocie się nie kupi, pozostają akcesoria. Nie wiemy jakie posiada a i Ty, jak można przeczytać, zbytnio nie orientujesz się w temacie.

W tej kwestii zgadzam się z Michałem, bon zakupowy to najrozsądniejsze rozwiązanie. A sklep on-line mogę zaproponować ten. Niemniej nie będę się upierał, gdy ktoś zaproponuje inny. :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, kat_636 napisał: