Jump to content

Spining na okonie 400-500zl

Recommended Posts

Siemanko.

Chciałbym zlozyc sobie zestaw (wedzisko + kołowrotek) tak do 400-500zl typowo pod okonia.

No i szukam jakis porad czy wybrac sobie wede max 7g czy 10g czy to bedzie jakas wielka roznica. Na wodach których lowie na szczupakowce te 2.4m mi w zupelnosci wystarcza, kwestia czy pod okonia celowac sobie w troche dłuższą zeby ta szczytowa lepiej pracowala czy jak.

No I jesli macie jakies sprawdzone zestawy to smialo wrzucajcie. Ja jestem trochę zielony w temacie takiego lekkiego spiningu. Takze licze na pomoc

Hej. Ja mam kijek o długości 2,10 m. Wolę ogólnie krótsze wędki i tak jak Ty wybrałem dla siebie pod szczupaka 2,43 m i w zupełności to mi wystarcza.

CW mojego kijka pod okonia to 1-9g akcja to taka powiedzmy moderfast - szczytówka miękka ale reszta blanku dość sztywna. Na szczytówce widać brania więc 2,10 m długości jest oki. Drugi kij to 3-15g i szybsza wędka która służy do drop shota. Mój kijek ten 1-9g to Mikado Blokcs Player.

Kołowrotek 2500 na jednym Daiwa Ninja a na drugim Shimano Sienna

Plecionka jaką używam (dzięki Ubertroll za radę :)) to Sunline Siglon X8 PE#0.5

Przypony robię sam z fluorocarbonu 0,20 mm.

Edited by Kusy

Temat poruszany wielokrotnie. Ile razy można powtarzać to samo? Włóż troszkę więcej osobistego zaangażowania, poszukaj, poczytaj, to nie boli. Czy wszystko musi być podane na talerzu? Może jeszcze podmuchać, bo za gorące i poparzył byś sobie pysia?! Znajdziesz odpowiedzi na Twoje pytania w tym dziale, poczytaj artykuły, tam też jest niebagatelna ilość wiedzy.

Mam powyżej uszu powtarzania ciągle tego samego i chyba nie tylko ja.:angry:

14 godzin temu, Kusy napisał:

Hej. Ja mam kijek o długości 2,10 m. Wolę ogólnie krótsze wędki i tak jak Ty wybrałem dla siebie pod szczupaka 2,43 m i w zupełności to mi wystarcza.