Rafał Betker Posted December 28, 2020 Report Share Posted December 28, 2020 Drodzy czytelnicy forum, liczę na waszą wiedzę i własne spostrzeżenia w tym temacie, mianowicie przychodzę tu z pytaniem czy warto wyrobić i opłacić kartę wędkarską PZW w tych czasach? Z tego co mi wiadomo koszt takiej karty wynosi 500zl rocznie i słyszałem wiele opinii o PZW o karach o czepianiu się o najmniejsze szczegóły i stąd moje obawy. Z góry uprzedzam że jestem Nowicjuszem. Pozdrawiam! Czekam na liczne odpowiedzi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Docio Posted December 28, 2020 Report Share Posted December 28, 2020 Aby cokolwiek sobie wyjaśnić konieczne jest posługiwanie się tymi samymi nazwami. Poczytaj trochę przepisów dotyczących Karty Wędkarskiej, przejrzyj tabele opłat członkowskich i licencyjnych w kilku Okręgach PZW, a szybko zorientujesz się, że nie sposób odpowiedzieć na Twoje pytanie, gdyż coś takiego jak karta wędkarska PZW nie istnieje. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hubert Kopala Posted December 28, 2020 Report Share Posted December 28, 2020 O braku ryb na wodach należących do pzw nie będe się rozpisywał. Czepianie się strażników u mnie to norma. W ich interesie jest wypisywać mandaty. Wysokość składki zależy od okręgu w jednym będzie 300, w drugim 350, a w jeszcze innym 400. Jeszcze więcej zapłacimy płacąc wody górskie lub trolling. Moim zdaniem warto płacić kartę bo mamy dostęp do rzek i jezior. Komercję to w większości dołki z samymi karpiami. Jestem osobą która lubi nad wodą ciszę i spokój więc bardzo rzadi łowię na akwenach tego typu 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...