Mateusztw8 Posted August 26, 2019 Report Share Posted August 26, 2019 Jaka guma najlepsza na szczupaka 50-70 cm? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post sady Posted August 26, 2019 Popular Post Report Share Posted August 26, 2019 Myślę, że Durex.. To jedno, drugie to to, że sam jestem nowicjuszem i posiadłem umiejętność szukania, czytania i analizowania postów, które są już poruszone/napisane. Poczytaj, pooglądaj na YouTubie. Nie spijaj śmietanki, bo życie takie nie jest. Nie przynoś wstydu nowicjuszom, bo wydawać się będzie, że chcą mieć wszystko "na gotowo". Połamania 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexspin Posted August 27, 2019 Report Share Posted August 27, 2019 8 godzin temu, Mateusztw8 napisał: Jaka guma najlepsza na szczupaka 50-70 cm? Od majtek... 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wartburg Posted August 29, 2019 Report Share Posted August 29, 2019 Najdroższa i koniecznie pretensje do sprzedawcy że sama nie lata tam gdzie trzeba PS po prawie 40 latach koczowania po nadwiślańskich krzakach doszedłem do wniosku że się nie znam na rybach 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ozet Posted August 29, 2019 Report Share Posted August 29, 2019 9 minut temu, Wartburg napisał: PS po prawie 40 latach koczowania po nadwiślańskich krzakach doszedłem do wniosku że się nie znam na rybach Wartburgu, ja do takiej konkluzji dochodzę co najmniej 6 razy na 10 wędkowań. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...